Friday, February 27, 2009

Geri don Edward :(


Bugunlerde kirilma noktam cok yakinimda sanirim, kendime kirilmak icin bir suru bahane bulabiliyorum. Neyseki bir yandan kiriklarimi tamir edebilen gercek arkadaslarim var. Onlar olmasaydi ne yapardim diye dusunuyorum. Umarim bende gerektiginde yardimci olabiliyorumdur.

Guzel birsey bu arkadaslik, tabi zor gunlerinde pesinizden ayrilmayip teselli etmenizi ve guc vermenizi beklerken sizin ihtiyaciniz oldugunda sirtini donenlerden bahsetmiyorum sizinde derdiniz oldugunda dinleyip yaninizda olanlardan bahsediyorum.

Neyse bu konu cok derin gelelim twilight serisine 2.kitaptayim Edward' in az oldugu bir bolum bu ve kitap hakkinda ki yazilari okurken Edward olmadigi icin pek keyifli olmadigi ve zor okundugu yazmislardi --hadi canim olurmuymus oyle sey-- demistim ama hakkaten de Edwardsiz bir alacakaranlik dusunulemezmis :)

Hatta hile yapip sayfalari karsitirmaya basladim Edward ne zaman hikayeye donecek diye ve sonlarina dogru ortaya ciktigini gordum bu cok kotu acaba arada ki sayfalari atlasam olur mu? :P

Ve okudugum yazilarda herkes Bella' yi suclamisti ama ben istegini hakli buldum. Sonsuza kadar beraber olabilmek ve her an av malzemesi olma gerginligine cozum olarak o da vampir olmayi istiyor ama Edward inatcilik etmekte kararli. Ikili iliskilerde boyle abuk sabuk seyler hep oluyor demek ki bir tarafin olumsuz bir vampir olmasi degistirmiyor durumu, ne guzel kizda vampir olsun iste sonsuza kadar mutlu mesut yasayin yeme-yenilme tehlikesi olmadan.

Internette twilight filminin bazi sahnelerine ve sahne arkasi cekimlere bakarken kullanici isimlerine gozum takildi. Herkes kendisini Cullen ailesine dahil etmis gorunce bende bundan sonra Yonca Cullen olmaya karar verdim yeni soyadim hayirli ugurlu olsun yaklasmayin fena olur :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails