Thursday, December 24, 2009

yine mi yilbasi ....



Ikea reklamlarinda ki kiza bayiliyorum -- yine mi bamya-- diyor garibim bikmis bamya yemeye, sanirim anne tek programli yatip kalkip bamya yapiyo diye dusunup kendi kendimi eglendiriyorum :)

Yilbasi geliyor ama benim icimde hicbir kipirti yok nedense, eskiden daha bir anlami olurdu sanki, yilbasi menusu hazirlama telasi, evi susleme telasi olurdu hicbiri yok bugun kendimi biraz itekleyip kar spreyi ile evin camlarini katlettik, yanip sonen isik doladik birde kutuphanenin ustune o kadar

Oglusum pek sevindi kar spreyi ile cam batirma isine, yerlere yatti gulerken
-hadi anne bak suraya bi cizgi cek
-tamaam cekiyorum iste bak boyle mi?
-nihahaha evet tamam simdide soyle bir cizgi cek
-tamam iste boyle
-nihahaha

Hicbir insan evladi kar spreyi isinde bu kadar eglenmemistir sanirim, gorende yazik dicek galiba cocuk yilbasindan yilbasina egleniyo :P

Gecen sene okula nuyel baba gelip pelustan kopecik bir kalemlik getirmisti, odasinda ki baca deligine bakip belki burdanda gelir diye bekledi bir sure tabi bakti gelen giden yok umidi kesti. Bu sene soruyorum nuyel baba gelcek mi diye
-gelmesin sevmiyorum ben onu
-hayirdir gecen sene pek sevmistin
-getire getire bir hediye getiriyo ben kardanadami seviyorum artik
-niye o daha mi cok hediye getiriyo?
-yooo ama sevimli boyle hep guluyo bide komik tombik

Bugunlerde kazik sorular sorarak beyin firtinasi yaptiriyorum hani su ---bak su konusana-- yada --cocuktan al haberi--- tarzi yarismalarda ki sorulardan, usenmeden cevapliyo hepsini cok hosuma gidiyor. Keske bir kamera surekli cekse bu hallerini ve buyuyup esek kadar oldugunda oturup beraber izlesek.

Yilbasi aksami icin degisik birseyler bakindim nette, bol bol balkabakli tariflere rastladim.Sanirim balkabagi corbasi ve balkabakli kup iyi gider yilbasi sofrasina ve kestaneli pilav, simdilik bunlar olustu kafamda...
Geleneksel mum alma takintimdan ilk nasibini alan annem oldu sırada kim var bilmiyorum.Bu sene sanki dogru duzgun mumda yok gibi yada ben bakmasini bilemedim

Neyse bu haftasonu kizlarla bulusmak ve pazar gunku pasta kursu sayesinde canlanicam umarim, kizlari uzun suredir gormemistim ve cook ama cok istedigim pasta kursuna gidiyorum sanirim saskinliktan kendimi resetledim :) Yaslanmis artik bu kadar heyecani ust uste kaldiramiyo da olabilirim :p

Bu sarkiyi sevdim bugun...



Gotye - Coming Back .mp3



Found at bee mp3 search engine

3 comments:

ceydabural said...

hehehe ne tatlı eğlenmişsiniz camları batırırken silerkende eğlenirsiniz umarım :)
pastacılık kursuna nerede gidiyorsun ben de düşünüyorum memnunmusun?

mom said...

isin kotusu o kar spreyleri oyle zor cikiyor ki kendim ettim kendim buldum diyerek temizlerim artik:))

pasta kursunu istanbulda pastaci burcudan (www.pastaci.blogspot.com)alicam, bir gun surecek sabah 10 aksam 17, temel seker hamuru ve pasta yapimi kursu, bakalim neler cikacak ortaya heyecanliyim

Zehra Gürgen said...

Yılbaşı benim içinde anlamsız. İçimden hiçbirşey yapmak gelmiyor...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails