Tuesday, December 30, 2008

Gozluksuz Nuyel Baba

Donuyorum, civarda ne kadar kar yagan bolge varsa sogugu bize geldi.Bize tek bir kar tanesi bile yok. Kuru soguk, gunduzleri esek donduran gunesi ve geceleri firtinamsi ruzgar var. Cok ilginc bir hava ile karsi karsiyayiz.
Gecen gece deprem olmus, ben hic bisey duymadim. Herkes hasta oksuren, hapsuran, burnu akan, oglusumda oksurmeye basladi.Felaket filmleri gibi anlattim.
15.gun su tukendi, hastanelerde hastadan gecilmiyor.
21.gun: sanirim bir daha hic kar yagmayacak gibi birsey canlandi gozumde...
Biz hicbir hastalik furyasini es gecmiyoruz.Oglusum oksurmeye basladi.Sagim, solum, onum, arkam hasta oldugu icin benim bademciklerimde isyan bayragini cekmis durumdalar. Az once arkadasimin tavsiyesi uzerine tarcin ictim. Bu icecegin adi tarcin ama icinde karabiber var sanirim acayip yakiyo ejderhalar gibi agzimdan ates cikarabilecek gibi hissediyorum kendimi.
Artik yaz gelsin yeter bu kadar kis, kendimizi sicak kumlara atalim, sicaktan piserken ice teamizi yudumlayalim.(Buna soguk cay diyorum butun garsonlar ho? soguk cay? tepkisi veriyorlar. Canim yurdum insani Turkceyi biraktik Ingilizce anliyoruz artik )
Yaz gibisi var mi? Yok bana gore; ust uste lahanavari giyinmek yok, usumek yok, hastalik yok, mutluluk var, sicak var en onemlisi gunes var.
Gunes gel artik seni cok ozledim.
Oglusum anneanne sonrasi sendromlarini atlatti. Ama evden cikaramiyoruz. Suraya gidelim yok evde kartlara bakalim, buraya gitsek yok arabacilik oynayalim.
Okumaya yazmaya cok merak sardi. Bi kagit kalem bulmasin hemen aklina gelen harfleri yazmaya basliyor. Sonra da bana gosteriyor; bak bu ne ?
Himm sanirim Ö
peki bu?
O da P
Bu?
Bunu taniyamadim bizden degil
Sen adimi yaz bende altina yaziyim? Tamam gel bakalim
Cok birsey ogretmek istemiyorum cunku okulda el yazisi ile yazmayi ogrenicek tabi biz okula baslayana kadar degistirmezlerse. El yazisi ile yazi yazmayi ogrenmek mantiksiz geliyor bana, gerci tam bilmiyorum beki mantikli bir dayanagi vardir. Ama kolaylik yerine zorluk gibi, zaten bu cocuklar harfleri tanima ve okumayi ogrenme telasi icinde strese giriyorlar ve bide bu el yazisi olayi ile daha cok stres yaptiriyorlarmis gibime geliyor. Yaniliyo olabilirim dedigim gibi bu isin neden boyle oldugunu arastirmadim.
Gecen cuma gunu yilbasi kutlamasi yapmislar okulda, zat-i sahanemin tabiriyle Nuyel Baba gelmis okula. Hediye getirmis, simdi oturda Nuyel Baba diye birisi yok diye anlat kolaysa, adam hediyesini almis.Bana inanir mi?Hayir gordugune inanir tabi ki...
Bide izledigi cizgifilmlerde ki babalarla karsilastiriyor gordugunu
Anne bizimkinin gozlugu yoktu himm bakiyim gobek vardi tamam ama gozluk yoktu sakal falanda vardi...
Gozluksuz Nuyel Baba gondermisler ....
Last fm takintim gecmedi hala butun gun lounge muzik dinliyorum.Cok iyi geliyor keske daha once kesfetseymisim diye hayiflaniyorum. neyse zararin neresinden donulurse kar mis. Ya hic kesfedemeseydim aman tanriiimmmm!!!
Cheesecake yaptim gecen haftasonu buzlarim cozulurse buraya koymayi dusunuyorum fotografini ve tarifini. Ilk denemem cok fena olmadi yanliz pisirme konusunda daha cok calisma yapmam lazim sanirim.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails