Monday, October 31, 2005

GULE GULE HUZUN


GULE GULE HUZUN,
Bazi insanlar vardir, yasaminiza renk katarlar,
Bazi insanlar vardir, konusmadan gozlerinizden anlarlar,
Bazi insanlar vardir, icten arkadasliklarini paylasirlar sizinle hic dusunmeden,
Bazi insanlar vardir, hic dusunmeden sizi kirarlar...
Neden mi yazdim simdi bunlari? Cunku isyerinde ki bir arkadasima kirildim, yazip icimden atmak istedim. Gerci eskiden olsa daha cok harap ederdim kendimi.Ama artik buyudum sanirim. Hayat denen oyunda her tur insanin oldugunu ogrenmeye basladim belki de.
Esimin; " uzmesini istedigin sey seni uzebilir" sozunu hatirladim.
Insanlar hakkinda art niyet dusunmeyip iyi niyetli olmak yipratiyor ama ben yilmadan, insanlar hakkinda iyi dusunucem, yine yapilan seyleri gormezden gelicem ve hatali davranislari icin hakli sebepleri oldugunu varsayicam.
Herseye ragmen huzurlu bir aile ve tatli mi tatli, butun dertlerimi unutturan minik bir oglusum oldugu icin sukredicem.Iyi ki yanimdalar...
Oh yazdim rahatladim biraz, canim oglusum, canim esim, canim annem-babam, canim kardesim ve canim arkadaslarim sizleri cok seviyorum iyi ki varsiniz...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails