Wednesday, February 01, 2006

SATILIK GRIP:BAYANDAN, TEMIZ


SATILIK GRIP:BAYANDAN, TEMIZ
Ben yine hasta oldum.. Ne kadar degisik birsey degil mi? Son gunler de sikca yaptigim sey hasta olmak. Evin kapisina yazi asicam " itina ile hasta olunur" diye. 2 hafta once de hasta olmustuk ev halki cumbur cemaat, bu sefer cok sukur tek basinaydim. Is yerin de hasta olup dr.a gitmeyen arkadaslarimiz var saolsunlar sayelerin de yine gribe yenik dustum ama yikilmadim ayaktayim gribimle basbasayim mikroplara, viruslere yenilmedim buradayim (kafa saga yatik sag omuz hafif kalkik ve gozler kapali soylenecek) Umarim ve insalla uzuuunnn bir sure hatta HIC hasta olmam(amin:)) Yok ama artik bagisiklik sistemime iyi bakicam, her gun vitamin alicam, isirgan otu tohumu ve bal karisimi yapicam, bitki cayi icicem bol bol boyle olmayacak. Cay demisken aklima geldi lambamcinim Ofcay' in Kis Cayini icmis cok begenmis tavsiye etti gecen gun markete gittigim de aldim gercekten hos bir tadi var. Siyah cayin icin de tarcin, karanfil ve portakal aromasi var. Icerken burnunuza hos kokular geliyor. Daha onceden Lipton' un karamelli ve vanilya aromali siyah poset caylarini almistim ama pek hosuma gitmedi hatta hala dolapta bekliyorlar. Dogumdan sonra sanirim kendimi ihmal ettim, hamilelikte bunyem hergun dengeli beslenme, vitamin ve demir takviyelerine alismisti. Her gun yemekten gina geldigi icin yogurt, sut, meyve kisacasi yararli besinlerden ister istemez uzak duruyordum ama yanlis yaptigimi maalesef ogrenmis oldum. Dr.un her seferin de " burunda ki kikirdakta egrilik var" demesini duymaktan da biktim, yeter kardesim biliyorum tamam ameliyat onerdin ama hemen olmuyo bu isler iste saglik bu 40 kere dusunmen gerekiyo...
Neyse iyi diyelim iyi olalim, bundan sonra hasta olmayalim, kendimize iyi bakalim...

23 comments:

Aslı Cin said...

Geçmiş olsun !Bu yıl gerçekten de kimse hastalıktan kurtulamadı.Eşimle ben uzun yıllardan beri ilk kez bu kış antibiyotik aldık.Şimdi kar yağdı ya,mikrobik hastalıklar azalır diyorlar. Umarım öyle olur

huysuz said...

Solgar ya da GNC'nin ECHİNACEA haplarından almanı tavsiye ederim..Ayrıca ekinezya çayı şeklinde de satılıyor galiba marketlerde.

DAMLA said...

Geçmiş olsun arkadaşım, huysuz ve tatlı gibi ben de ekineaya'yı öneriyorum.... Kendine iyi bak!!...

Sardunya said...

geçmiş olsun:(

zeyno said...

Geçmiş olsun bu yıl ben de çok hasta oldum bağışıklık sistemimiz gümledi galiba:( Şu ekinezya çayıyla ilgili bilgileri merak ettim bilenlerden tavsiye alabilirim

mom said...

aslicim insalla dedigin gibi olur ve kar yagdigi icin mikroplar kirilir bu ise en cok sevinenelrden biri ben olucam

huysuz solgar ve gnc burda bulabilir miyim bilmiyorum ama ekinezya cayindn alicam tesekkurler

damla ve sardunya gecmis olsun dilekleriniz icin cook tesekkurler

zeyno hosgeldin ne iyi ettin:)beraber kafa kafaya verip su bagisiklik sistemimizi ayaga kalfiralim o zaman:)

sevilay said...

cok gecmis olsun canim, girip olmak cok gicik yaaa. sular hep akmaya basliyor

mom said...

esekimbasim saol nasil salginsa donup donup beni buluyo:)

sevilay saol efet musluklar hep su kaciriyo burnum kendinden gecti artik:)

Ersin Eser said...

geçmiş olsuuun.
bitki çaylarına ağırlık verin.
ekineze çayı alın ve limonu sıkın içine. ufff süper bir lezzet. grip olursunuz ama 1 gün sürer.
:D

Pinky said...

Geçmiş olsun mom kendine nolur dikkat et..Sıcak içini ısıtacak bitki çayları ıhlamur filan iç..Üşütme sakın..

Cerise said...

Sen de mi Brutus diyecegim Mom!
Gercekten de bloglar arasi grip salgini olmus.
Kendine dikkat et diyecegim ama benim de durumum cok farkli degil :(
Cok gecmis olsun...

mom said...

ersin eser gecmis olsun dilegin icin tesekkurler ve hosgeldin :)

pinky cim cok tesekkurler dikkat ediyom ama olmuyo bagisiklik sistemimi guclendirmek icin ilac alicam onlari aarstiriyom simdi

cerise bende sezar:) sana da coook gecmis olsun, bu kis boyle hastaliktan kafamizi kaldirmadan gecicek galiba :(

Gün said...

Geçmiş olsun Mom, doğumdan sonra hep kendimizi ihmal ediyoruz, önerildiği gibi ekinezya ve doğal bitkisel bir hap var eczanelerde immunex adında, dr'una danışıp, ondan günde 1 tane alabilirsin, bağışıklık sistemini güçlendiriyor.

Yazarken Eğlenen Adam said...

Abla bir bardak nar+portakal+limon+mandalina suyu iç hop ayaktasın. Ben çok az ama şiddetli hastalanan biri olarak çareyi bunda bldum (tamam itiraf ediyorum annem buldu) bir gün dinlenme ve 3x Meyve suyu bitiriyor işi. Geçmiş olsun...

mom said...

gun saol, imuneks i bir arkadasim da onerdi en kisa zamanda alicam

atonica yani bir erkek olarak bu kadar cok sey biliyosun ya helal olsun tebrik ettim onayladim seni bu arada gecmis olsun dilegin icin saol :))

mom said...

saol frosycim sana, dayan az kaldi okulun bitmesine, sirta raki surmek gribe mi iyi geliyo? ben severim boyle seyler denemeyi:))

yasemin cok tesekkurler bal ve zencefil oksurugume iyi gelmisti demek herseye iyi geliyo yemege devam ediyim o zaman gerci zencefil cok aci ama olsun katlanicaz:)

ibeking said...

hakkaten bulaşıcı galiba bloglar arasında..ben de hastayım..çok bedbahtım...hepimize toplu geçmiş olsun...

dreambyduru said...

bu hastalık fena bir aypıştı kurtulamıyoruuum...geçmiş olsun ama gerçekten geçsin...

mom said...

ipek bir revir mi olustursak ne blog camiasini toplariz orda:)

pirik al benden de o kadar ailede sirayla geziyor hastalik, umarim gercekten gecer...

mom said...

frosy cok soguksa bir kere daha dusuneyim ben:))ama denemek lazim boyle seyler gercekten ise yariyo

serzenis cok haklisin yani kendime bakma konusunda, eczaneden imuneks alip icmeye basladim umarim ise yarar ve aksam kendimi zorlayarak yogurt yedim, son gunler de hergun cikolata yiyordum tabi baska tatli seyler de azicik ise yarar seyler yiyim:)

mom said...

esekimbasim bizde hastalik bitmiyo ki oglusum 6.hastalik oldu onunla ugrastik...

ece said...

Bayandan temiz satılık grip miiiiiiii dedin:))
ben almıyayım yoncacım...
sana cokkkkkkk geçmişler olsun...bu aralar zaten bende çok kötüyüm, prensesim de hasta çok kötü öksürüyor izmire kar yağar mı diyorlar birde yağdı işte gördük günümüzü ne bu beee hastalıktan başımızı kaldıramıyoruz.ulen biz zonguldakta karın içinde büyüdük hiç hasta olduğumu bilmem...
aman aman benden uzak olsun grip garip neyse işte...
yoncacım tekrar geçmiş olsun sana bende en kısa zamanda bloguyma dönmeye çalışacağım ama o gücü bulamıyorum kendimde...
byeeeeeee

mom said...

saol ece size de cok gecmis olsun demek minik ruzgar hasta oldu:( bu kis hasta olma rekoru kirdik umarim bunlar son olur yeter yafu iflagimiz kesildi hasta olmaktan, iyice iyilesin biz sizi burda bekleriz :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails