Tuesday, September 12, 2006

link ekleme festivali

Yeni bir blog yeni bir dunya demek benim icin. Hepsinden farkli farkli seyler ogreniyorum.Bazen bloglari kesfetmeseydim hayatim nasil olurdu diye dusunuyorum.
Cok sevdigim pasta yapma hobimi gelistiremez yine hayatimda olan bitenleri bu kadar cok fotograflama arzusu ile dolup tasmayip gelecekte bakilmak uzere buyuk bir fotograf arsivim olmazdi herhalde...
Herzaman dile getirdigim gibi iyi ki bloglardan haberdar olmusum ve iyi ki sizleri tanimisim.

Ilk olarak zarife' den bahsediyim, zarife oyle bildigimiz zilli zarifelerden degil zilsiz zarife ve cok tatli(maasallah) bir findik kurdu var.

menopoz abla, gordugum kadariyla pozitif bir insan onunla bafra pideleri sayesinde tanistik umarim birgun karsilikli oturup bafra pidesi yeme sansimiz olur.

imo' nun iki blogu var, aslinda birden fazla blogu olanlarin hangi blogunu listeye eklesem diye dusunur dururum hepsi birbirinden guzel oluyor cunku bundan sonra yapabilirsem yanyana eklemeyi deniycem bakalim basarabilcekmiyim, bu arada hala kiki hanimla tanismadiysaniz cok sey kacirdiniz demektir.

banu ise sevimli mi sevimli atesin annesi, resimlerine bakinca tombis yanaklarini minciklamak geliyor insanin icinden:)

zuhal yalcin' i postuma yazdigi yorum sayesinde kesfettim iyi ki de gelmis ve yorum yazmis o kadar guzel seyler yapiyor ki hayran kaldim o guzel seyler icin ellerine saglik zuhal...

figende bir anne blogunda annelik tecrubelerini ve tatli berkay' in resimlerini gorebilirsiniz.

yemekkokusunda oncelikle dikkatimi ceken blogun hos goruntusu oldu, ellerine saglik tugba hem boyle guzel bir blog ve yaptigin nefis yiyecekler icin...

kiraze nin blogu yemek agirlikli bir blog yaptigi arabali pastada gozum kaldi :)

ada nin blogunda hem adanin maceralari hem de annesinin annelik maceralari var ve bu maceralar bizim gibi anneler icin yol gosterici olabiliyor.

optio nun blogunda cok guzel yazilar ziyaret edip okumanizi tavsiye ederim.

susamında bir yemek blogu var ve kiymali-sucuklu pideleri gorunce agzinizin suyu akacak:)

Sanirim bu seferlik de bu kadar aklimdakilerin hepsini yazdim ve bundan sonra takip edicem.

9 comments:

Damak Tadı said...

Size ve sevdiklerinize çok güzel bir hafta diliyorum.

Sevgiyle kalın,

GÜL

Banu said...

Çok güzel bir özet yapmışsın. Ben de değişik blogları izlemekten büyük keyif alıyorum. Artık bilgisayar başına oturunca mail kontrolünden bile önce, sürekli izlediğim blog sayfalarına dalıyorum. Böyle birbirimizi izleyebilmemiz süper bişey.

mom said...

damak tadi blogum hosgeldin:)bende sana cok guzel bir hafta dliyorum...

banu evet izlemek ve izlenmek gusel birsey farkli bir tad bu blog olayi ogrenecek cok sey oldugunu goruyorsun...

Aslı Cin said...

Yeni bloglar için teşekkürler. bir kısmını keşfetmiştim ama bir kısmını ilk kez duyuyorum. Kiki hanıma da hayranız arkadaşlarımla .

zilsizzarife'nin yeri said...

ay yoncacım ya,yazında benden bahsettiğini görünce çok sevindim.Çok saol iyiki varsın:)

mom said...

asli rica ederim ne demek:)kiki hanim felaket bisi:)

zilsiz zarife sende iyi ki varsin ve iyi ki blog hazirlamissin:)

uykucu said...

çok teşekkür ederim benden bahsettiğin için bende senin sayende yeni blogları görmüş oldum ayrıca güzel bir karışım yapmışsın her tür konu var.sevgiler.

DRNEFES said...

çok teşekkür ederim canımmm o senin pozitifliğin...bulaştıralım bunu herkese olur mu?

mom said...

menopoz abla olar bulastiralim:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails