Friday, November 28, 2008

bim bam boomm

Sonunda comment kismi da calisan bir template hazirlayabildim kendime mutluyum umutluyum :P
Son yillarda blog yazma isini pek iyi idare edemiyorum ama aklima estikce yazabilecegim bir yerin olmasi hosuma gidiyor.
Bugunlerde yemek bloglarinda dolasiyorum ve degisik tarifleri alip stokluyorum haftasonlari denemek uzere, hala seker hamurlu dogru duzgun bir pasta yapabilmis degilim, kucuk bir yerde olmak ve elimin altinda ihtiyac duydugum malzemeleri alabilecegim yerler olmamasi da buna etken sanirim...
Ayrica en buyuk sorunda vakit meselesi, bana bir turlu yetmeyen o vakit, nasil geciyor anlamiyorum kis mevsiminde gunlerde kisa oldugu icin bir bakiyorum hava kararmis, insanlar evlerine cekilmis, yemekten sonra miskin kediler gibi tv karsisinda ki koltukta pineklenilmis ve hayat yavaslamis, neon isikli tabelalar yatagi gosteriyor ama o da ne? saate bakiyorsunuz saat daha 9
Birkez daha soyluyorum; kis mevsimini sevmiyorum, her mevsimin ayri bir guzelligi vardir belki ama bana yaz mevsiminden baskasi guzel gelmiyor.
Hastaliklarin cogalmasi ve yari kis uykusu moduna gecmek pek cazip degil...

2 comments:

Anonymous said...

Hadi bakalım hayırlı olsun comment kısmı çalışan yeni templateın (ın mı desem in mi karar veremedim)
Yalnızca, günler kısa olduğu için çabucak geçen kış günleri değil ki hızlıca geçen ömrümüzden.. Geçen gün ömrümüzden geçiyo.. Hayat akıp gidiyo avuçlarımızdan.. Kışla kavga etmeyi bırakıp hayatın tadını çıkartmamız gerek, bir diğer deyişle;
"Lazım kışla kavga etmeyi bırakalım hayatın tadını çıkartalım"..

Nagish..

mom said...

saol cicim ama sıkılır degistiririm ben yine bu template i :P
Cok derin konusmusun :)omur gecsin yeter ki saglik olsun napalim

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails