Friday, September 26, 2008

Oglusumun hayali dostlar mekani

Kayinvalide ve babaanneyim ne mutlu bana!! Nasil mi ? Soyle ki oglusumun hayali bir hatunu, hayali bir cocugu ve hayali bir de arkadasi var. Isimleride var hayali gelinin adi Lacasta, nerden buldun bu ismi demeyi zira ben bulmadim tamamen oglusumun hayal gucu ustlik bird soyadi var gelinimizin ee seyy biraz garip, soyadi Popo...evet evet yanlis duymadiniz, ben duydugumda dibim dusmustu gerci bu nasil hayal gucudur boyle diye..
Hayali cocugun ismi Kerem, arkadasin ismi ise; Imza hepsinin ilginc isimleri var, nerden buldu uydurdu bilmiyorum unutmuyorda sordugumuzda herseferinde ayni seyi soyluyor.
Gecen gun" ben okula ne zaman gidicem, okula gitmeyi ozledim" dediginde dunyanin sonunun gelmesini bekledim o gun, ilk defa okula gitmeye bu kadar istekli gorunuyordu ama bir nedeni vardi tabi.
Sali gununden bu yana evde kaliyor hasta 3 gunden beri dusuremedigimiz inatci bir atesimiz var. Birde garip tabi saat gece 11 gibi baslayip sabaha karsi 4 ya da 5 e kadar son surat devam edip duruluyor. Salgin varmis sanirim ve 3 gun bu sekilde ates devam edip geciyomus, bugun beklemiyorum kendilerini umarim ugramazda rahat bir gece geciririz artik...Bogazimizda enfeksiyon varmis, yapilan tahlillerde bu sonuc cikti.
Hastalikla karsiladik kisa girdigimiz su gunleri biz kacirmadik. Antibiyotik kullaniyoruz, gecen sene kullandigimiz antibiyotik sayisini dusununce bu senede oyle olmamasi icin elimden geleni yapiyorum ama pek faydasi olmadi.
Hergun bir adet kivi yemeye baslamistik c vitamini olsun diye, sonra balik yagimiza baslamistik, birde mr tummee vitamin jelibonlarimizi yiyorduk ama ani hava degisikliklerine viz geldi bu hazirliklar.
Umarim bundan sonra hasta olmaz ve rahat bir kis geciririz.Kis mevsimini hic sevmiyorum hem usumek hem de hastaliklarin cogalmasi hic cazip gelmiyor bana.
Kis mevsimini seven insanlari hic anlamadim hayatim boyunca, kat kat giyinmek zorunda kalindigi icin hareketlerin kisitlanmasi, sık sık mahsur kalmak, kulaklarin dusucekmis gibi soguyarak birer demir parcasina donusmesi, isinmayan el ve ayaklarimi kis mevsimi boyunca hissetmemem sevmeme nedenlerini olusturanlardan birkaci...
Yaz mevsimi gibisi yok...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails