Tuesday, September 09, 2008

kres gunlugu




Bu sene ilkgunu atlayarak basladik kres hayatimiza. Sebebi ise mide usutmesinden dolayi gune kusarak baslamak oldu. Her ne kadar kotu gibi gozukse de olgusum icin bu sevindirici bir durum oldu. Okula gitmeden gececek koskoca birgun daha ondan keyiflisi yoktu. Sevemedik biz kresi fazla evcil olmasindan mi yoksa fazla duygusal oldugundan midir bilinmez alisamadik krese gitmeye.

-Anneannemlerde kalsam iyi olurdu

dedi yine bu sabah. Ama anneannemiz uzakta yine Mardin kadar uzak :)

Krese baslamdan anlasma yaptik gerci gecen sene de yapmistik ama kandiramamistim.
Itiraz etmeden gittigi her haftanin sonunda bir oyuncak hakki olacak ya da jetonlu arabalara binme sansi. Tamam dedik anlastik ama anlasma her an “Ben oyuncak istemiyorum tamam evde kaliyim” cumleleriyle sona erebilir cunku ben bu filmi daha onceden gormustum.

Bu sabah yeni okul yeni ogretmen ve yeni arkadaslarla bir baslangic yaptik bakalim neler olacak. Sabirsizlikla gelmesi bekliyorum ve neler yaptigini merak ediyorum.

Sabah ki “ ama anne ben seni cok ozlicem” derken buzulen dudakli surati geliyor aklima. Ve bu gibi durumlarda acimasiz hissediyorum kendimi ama simdilik baksa secenek olmadigi icin bu sekilde devam etmek zorundayiz.

Evde doya doya vakit gecirebilecegimiz gunler olacak mi merak ediyorum. Yoksa hep ozlemekle mi gececek, canimiz her istediginde opup koklastigimiz zamanlar hic olmayacak mi diye dusunup duruyorum surekli. Bigun gelecek oglusum goz hizama kadar buyumus olacak ne zaman bu kadar buyudu diye dusunucem, ne kadar cabuk gecti seneler ve ben ne kadarina tanik olabildim bu buyumenin diye tekrar tekrar dusunucem sanirim.

Gecen cok sevdigi mozaik pastadan yaptik beraber, biskuvileri kirdi minicik elleri ile “herseyi ben dokucem” diye tembihledi. Daha donmasini bekleyemeden karisimdan yemeye baslamasi gorulmeye degerdi :)
Cocuklarimizin hepsi cok degerli ve ozel o kadar masum ve muhtesemler ki … Gelecek hazirlama ve yetistirme konularinda panige kapiliyorum bazen orta yolu bulup mevcut durumlarla en iyi secimi yapmaya calisirken umarim dogru kararlar veriyorumdur. Mutlu bir insan olarak buyumesini istiyorum kim istemez ki?

Bakalim kresten dondugunde ne durumda olacak.. Cartoon Network karakterlerinin resimlerini dokucez isyerime gelince coook merak ediyorum zaman cabuk gecsiiin.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails