Thursday, September 11, 2008

yorgunluk

Bazen kendimi yorgun hissediyorum gerci bu son zamanlarda daha cok artmaya basladi sanirim. Bazen kolumu kaldiracak halim kalmiyor.Aldigim vitamin haplarida ise yaramadi.Kronik yorgunluk vakasina kapildim sanirim.
Gecen aksam My Girl filmi vardi tv de sevdigim icin yeniden oturup izledim ve izlemekten vazgecmicem galiba.Kucuk kiz kendini surekli hasta hissediyor ve gittigi doktor muayene edip saglamsin dediginde bile ona inanmiyor. uzun bir suredir bogazinda tavuk kemigi ile yasadigina inanmis hatta durumu abartip prostat kanseri olduguna bile inaniyor.
Sebebi ise babasinin onu gormezlikten gelmesi, annesi onu dogurduktan sonra hemen oldugunde o da kendini isine verip bir kizi oldugunu unutmus.
Bazen hayat adil davranmaz hersey ust uste gelir ve tek basina bi odaya kapatildigimizi ustumuze dertlerin bir bir siralandigini hissederiz. Kapiyi acip farkli gozlerle dunyaya bakmaya devam etmek bazen uzun surer bazen de gormek istemeyiz gozlerimizi sıkıca kapatip hareketsiz kalmayi tercih ederiz. Kimse ile konusmak istemeyiz, yaptigimiz hicbirsey mutlu etmez iste boyle bir durumdayim sanirim.
Hayat bu kadar karmasik olmasaydi daha mi iyi olurdu acaba ya da bundan da sıkılıp sikayet edermiydik. Ya da soyle olabilirdi bir dugmemiz olsaydi ve karistigimiz zaman bastigimizda bizi cozseydi, frekans temizligi gibi bisey... ne cok sey istedim.
Fotografda cekemiyorum uzun zamandir.Fotograf kursuna gitmem lazim kendimi gelistirmek adina ama oyle birsey yok maalesef zaten olsa bile vaktim olmayacak, fotograf cekmek icin vakit yaratsam halim olmayacak falan filan off cok yorgunum hemde coookkk...
Insanlari ve hayati anlamaktan cok yoruldum.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails