Thursday, September 18, 2008

inatci keci

Bu hafta kres olayi iyi gidiyor derkeeeen bu sabah kiyafet sorunu ile karsi karsiya kaldik yine. Aksamdan kiyafet ayarlamayi deneyemedim bir turlu ama bu aksam denemem lazim sabah gec kalmamak icin...
Birde uyuma konusunda ipin ucu kacip 12 de uyuyunca sabah kalmak istemedi cani tabii.
-Hadi oglusum sabah oldu kalk artik ustunu degistirelim okul gidelim v.s. deyince tum cinleri tepesine toplandi ve teror esti evde
-O kiyafeti giymicem sevmiyorum
-Tamam baska giyelim gel dolaba beraber bakalim
-Hayir gelmicem
-Tamam baska neler varmis bakalim, yesil esofman alti?
-Hayir istemiyom
- Gri?
-Hayir
-Kendin baksan begendigini giysen?
-olmazzzz
-Peki ne yapalim sen soyle ??
-Seyy sort giymek istiyorum..
-Ama hava serinledi bacaklarin usur sortla
-Usumez sort giycem
-Peki giy o zaman
Binbir konusmanin ozeti sadece bu ve disari cikinca
-Bak gordun mu hava ne kadar serinlemis bacaklarin usudu mu?
-Evet
Orta yolumuz yok bizim ya olcak ya olcak Bunlari buraya sen buyudugunde okutmak icin yaziyorum gor ne inatci keci oldugunu :P

Aksam yagmur ve firtinadan dolayi elektrikler kesildi ve bizde durum soyle oldu
-Ama cizgi film izliyodum tv yayini nereye gitti?
-Disarda cok yagmur var kesilmistir.
-Ama ben izliyodum
-Tamam cd takip izleyebilirsin
Cd takmaya ugrasirken elektrikler gideeeer ve
-Elektrikler gelsin niye gitti ben gelmesini istiyorum
-Ama hava cok kotu ondan gitmistir elektrikler, gelmesini beklicez mecburen
-Ben beklemek istemiyorum
-Tamam parmagimi şıklatirim gelir simdi
-Korkuyorum gokgurultusunden
-Yaninda ben varim korkma
-Sen korkmuyo musun?
-Hayir...
-Ya ordan biri gelirse (merdivenleri gosteriyo)
-Gelmez evde sadece sen ve ben variz kim gelcek ki?
-Elektrikler gelsin
-Gelir birazdan bekleyelim, hadi senle disarisini izleyelim
Elektrikler gelene kadar birkac kez daha tekrarladi "gelsin" diye, kecilikleri ustunde bugunlerde...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails