Thursday, October 08, 2009

yapicam bir pasta ustume gelme!!!

Okul isi iyi gidiyor
Fotograf isleri uzun suredir sekteye ugrasmi durumda, rahatsizim
Pasta islerinde macaronlardan sonra birkac sey denendi ama hala seker hamurlu pasta denenemedi

Oglusumun okul hikayeleri pek guzel oluyor. Hergun okuldan geldikten sonra bana telefon aciyor, yani telefon ettigimde konusmak icin nerdeyse yalvardigim cocuk inanabiliyor musun blogcum. Ve uzun uzun konusuyor neler yaptigini. Mesela gecen gun sinif baskani olmus. Kalem kutularini dagitmis arkadaslarina. Sonra bir canta yapmis uzerinde hikayesi olan bir resim ciziliydi. Keske fotografini cekseydim.
Saclari kesildi yine istegi uzerine amerikan trasi, o gun berber jole ile arkaya taramis ust kisimda ki uzun saclari. Geldi ve aynanin basindan yarilmadi o gun sık sık bozulmus mu diye aynaya bakti.
Ertesi gun biraz bozulmustu spreyle duzeltmeye calistik. markete gittigimizde soyle dedi
-seyyy kendime jole alsam mi?
Simdi kendine ait kucuk bir jolesi var.Ama okul disinda surecekmis. Okulda saclarini degisik goren arkadaslari dokunmak istiyormuslar.Bizimki cook cocuk gelemez oyle samimiyetlere :))
Dun mutfaktaydi anneannesi ile buzdolabi acilip kapandiktan hemen sonra yeniden acilmiyor bir sure beklemek gerekiyor. Acmak icin cabaladiginda anneannesi acilmaz simdi dedi o da ne zaman acilir yarin mi diyerek espri yapti.
Tabi simdi ne var bunda diyeceksin blogcum ama bir cocugun buyumesine tanik olmak ve espri yapmaya baslamasini gormek cok keyifli.

Bu haftasonu macaron yapasim var, seker hamurundan hala korkuyorum ve basarisiz olup hevesim kacacak diye de surekli erteliyorum sanirim. Ama korkunun ecele faydasi yok tabi ve bu isi bu kadar gozumde buyutmenin anlami da yok onu da biliyorum. Kendi kendime gaz verdigiminde farkindayim blogcum, acaba bu haftasonu macaron degilde bir atilim yapip su seker hamurlu pastayi yapsam mi?
Hımm bu konu uzerinde dusunmeliyim.

Fotograf cekme isine de baslayamadim bir turlu. Sanki tek programliyim bir ise odaklandigimda baska bir is yapamiyorum sanirim. Su anda aklimda pasta isleri var ve fotograf icin fikir uretemiyorum.
Tamam mizmizlanmiyorum hepsini yapicam sira ile. Tabi oglusumla bol bol vakit gecirdikten sonra. Bayiliyo surekli oyun oynamaya, oyuncu maymun diyorum o da kabul etti oyle oldugunu.Gecen gun telefonda sohbet ediyoruz yine saka yapmisti sanirim. Demek beni kandirdin dedim, ee sen diyorsunya ben oyuncu maymunum dedi :))
Tatil gunlerinde evden cikilmasin, pespese oyun seanslari yapilsin ondan keyiflisi yok. Tikandigimiz zamanlarda cizgi film izleme aralari veriliyor. O benim herseyim...

2 comments:

Zehra Gürgen said...

Sende ben gibisin.Ben şeker hamuru ile çalıştığım halde hala korkuyorum.Onca muslu pasta yaptım hemde en zorlularını korkmadım.Şeker hamuru deyince elim titriyor?
fazla mükemmelliyetçilerin derdi bu mu?

mom said...

Fazla mukemmeliyetcilik dedinde var aslinda bende oyle birsey, uzun suredir ondan kurtuldugumu saniyordum ama seker hamuru konusunda yine devreye girmis olabilir mi acaba?Hımm yok yok kırmalıyım bunu.Hayal kırıklıgına ugramıyım diye internetten hazır seke hamuru alıp oyle baslamayıda dusundum ama bir yandanda aklımda durcagına basla gitsin nolcak diyorum.Bakalım herhaftasonu yaklastıgında seker hamuru dusuyo aklıma bu haftasonu belki fırsatım olur :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails