Friday, September 25, 2009

okul hastalik oglusum

Aslinda henuz okullarin acilmasinin uzerinden cok zaman gecmedigi icin bahsetsem mi bilemedim ama oglusum bu sene okula giderken sorun yasamiyoruz. Hatta dun hasta oldugu halde gitmek istedigi icin gitti ve bugunde doktor teyzemiz ozellikle okula gitmeyip dinlenmesi gerektigini huzurunda belirtmeseydi okula gitmek icin inat edebilirdi.
Iki senedir suren kres inatlasmamizdan sonra belki erken konusuyorum ama neyse bu kadarini bile gormek yetti bana :))
Hem okul degisikligi, hem bu sene okulun yarim gun olmasi hem anneannemizin artik burda olmasinin bir karisimi olarak okula sempati duymaya absladi sanirim ama dedigim gibi gelecek gunlere bakmadan erkenden konusmamak lazim.
Okul zamani basladya biz hastalikla kutladik onu, grip salgini varmis. Geniz eti nedeni ile hastaliklarimizi antibiyotiksiz gecirmemeye aliskin olunca son birkac seferdir ates dusuruculerle atlatmak ilginc geliyor bir yandan ve umarm bu seferde kullanmamiza gerek kalmadan atlatabiliriz hastaligi.
Dun ilaclarin kullanimi ile bilgi aldi benden oglusum sonra gece yatarken bilgilerini tazeledi
-yani yarin anneanneme dicem ki ates dusurucu ver sabah kahvaltidan sonra ama ihlamuru ne zaman icicektim??kahvaltidan once mi??
-annecim ben anneanneni aricam ilaclar icin sen simdi uyu ve merak etme...
diyerek konunun ustunden birkez daha gectik.
Sabah isyerine geldigimde telefon caldi arayan oglusumdu
-anne bak simdi once kahvaltimi edicem, sonra ilaclarimi icicem sonrada ihlamur icicem di mi?
-kahvalti ederken ihlamuru ic hem bogazina iyi gelir sonrada ilaclarini ic
-himm tamam oyle soyliyim anneanneme o zaman
Sonrasinda ise ihlamurun icine bal mi yoksa seker mi koyacagini sordu. Annemlerin evinde bal yokmus ve bal yerine seker koymasi icin ikna etmek biraz zor oldu. Hatta ikna edememisim dede bal almaya gonderilmis disariya, bazen soylediklerim kanun oluyor gozumde icten ice seviniyorum tabi bir yandan dogru olani soyleme ve ogretme sancisi giriyor.
Bir keresinde uykulu gozlerle pijamasini ters giydirmisim ve anneannesi ile  gidince o sekilin dogru oldugu konusunda iddialasmis sonrasinda bana sikayet etti anneannesini
-anne boyle dogru di mi anneannem oyle olmadigini soyluyor diye :))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails