Wednesday, September 02, 2009

Ortaya karisik yine

Son zamanlarda bir suru film izledim.Sorsaniz ne adlari ve konulari karistirir hatta adlarini hatirlamam bile, hepsi birbirine gecmis durumda.


Genelde romantik komedi turundeydi.Hic gerilim filmi izlemeyerek rekor kirdim sayilir kendi capimda, durun bakim izledim mi....hayir hayir hic izlemedim.Yok izledim bir dakika hafizami zorlamam lazim. Cd si bozuk oldugu icin bi turlu izleyemedigim The Others filmini izledim, tamam hatirladim. Biraz gec oldu ama olsun sonuc olarak begendim sonunda sasirdim. 6.his gibi sonunda bir surpriz oldugu yaziyordu ama buyu bozulmasin diye detayli okumadim konusunu.

Nicole Kidman' in ve kucuk cocuklarin performansi guzeldi.


Filmde en cok olu insanlarin fotograflarinin oldugu album olayi dikkatimi cekti.Hatta internette bir arastirma yapip gecmis yillarda insanlarin boyle biseyi gercekten yapiyo olabilceklerine dair kanit aradim ama bulamadim. Aramalarimin sonucunda dunyanin en guzel mumyasi olup --Uyuyan guzel --lakapli kucuk bir kizin mumyasina rastladim.


Rosalia Lombardo isimli kucuk kiz 2 yasindayken İspanyol gribinden olunce ailesi acisina dayanamayip surekli gorebilmeleri icin bedenini mumyalatip camdan bir tabut icine koymuslar ve 1920 yilindan bu yana bu mumya hic bozulmamis cok ilginc...

Sonuc olarak olulerin fotograf albumu konusunda ki arastirma sonucum elde var sifir.


Bunun haricinde ilk buldugum firsatta, yillar once beni gerilim filmlerine cekmis ve izledigim ilk gerilim filmi olma ozelligini tasiyan Changeling i izleme planim var.


1980 yapimi bir gerilim filmi hatta bu tur filmlerin babasi diyebiliriz. Cunku bu filmde kullanilan temalari ondan sonra cekilen gerilim filmlerinde sık sık gorduk.


Yemek ve pasta konusunda denemelerim devam etti ama burda paylasamadim firsat buldukca onlarida paylasmayi umut ediyorum.







Oglusumun dogum gunu karmasasi basarili ile atlatildi. Istegi uzerine daha az insan cagrildi hatta davet listesinde adi olmayan konuklari cagirdigim icin bana ofke puskurdu.




Dogum gununde -- ama ben onlari cagirmamistim ki-- deyip rezil etti ustune :))




Cok buyuk cabalarima ragmen dogum gunu pastamiz gecen seneki gibi futbolcu temali oldu.



Daha degisik figurlu yas pasta yada seker hamurlu pastalari gostersemde kararindan caymadi. Hatta zorlayinca --tamam o zaman bir futbolculu bir de o pasta--olsun dedi ama tabi o kadar pastayi yiyecek adam olmadigindan futbolcu temali pasta siparis edildi pasa pasa...




Yeni yasina girecegi icin bizden akulu motorsiklet istemisti, istegini yerine getirdigimiz halde yaranamadik. --Biz bunu baska cocuga verelim-- demeye basladi bile :))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails