Saturday, September 19, 2009

Macaron denemeleri


Veee ilk macaron denememi iftaharla sunarim. Seker hamurlu pastadan sonra denemek istedigim bir kurabiye cesididiydi macaron ve rengarenk olmalari ile cezbedmislerdi adeta. Simdilik cikolatali olani deneyebildim ama guzel bir deneyim oldu benim icin. Elime yuzume ve gozume bulastirmamis olmamda cabasi, gerci yaparken ellerime bulasti ama neyse.
Tarifi surdan aldim kesinlikle cok iyi tarif edilmis, oradaki adimlara uyunca sonuc iyi oluyor. Tarifi yazana cok tesekkur ediyorum. Yanliz ikinci ve ucuncu tepsidekiler biraz catladi.Tarifte 10 dk firinda tutulmasi soyleniyordu ama firin isindikca belki bu sureyi daha kisa tutmak gerekiyordur benim firin bir ilginc cunku...
Neyse sonuc bekledigimden iyi oldu, iyi ki denemisim...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails