Wednesday, September 16, 2009

Quesadilla

Home Tv de boy gosteren Nigella' ya takmis durumdayim bugunlerde. Web sitesinide buldum, kacirdigim tarifleri ordan takip edebiliyorum.
Son zamanlarda kahvalti menusu olarak bu Quesadilla yapilmaya baslandi evde. Yapimi cok pratik ve lezzeti guzel bir Meksika yemegi Quesadilla, sadece yazilmasi ve soylenmesi zor onuda idare ediyoruz artik...
Tarifi tv de izledigimde adini aklimda tutamamistim. Sonra web sitesini bulup tariflere bakinca fotografindan tanidim.
Oglusumda begendi tadini tamamdir. Malzeme olarak icine istedigimiz malzemeyi koyabiliyoruz. Hayal gucumuze bagli birde damak zevkimize tabi ki.
Yapmak icin Tortilla ekmeklerine ihtiyacimiz oluyor. Ben icine dana jambon, rendelenmis kasar peyniri, bol bol taze sogan koydum. Baska peynir cesitleri ve tursu ile de zengilestirebiliriz Quesadillamizi, ben en son seferde beyaz peynirde eklemistim ama pek hosuma gitmedi.
Tortillanin uzerine once jambonlari sonra taze soganlari ve en son kasar peyniri rendesini serptikten sonra ikiye katlayip her iki tarafini yagliyoruz. Ister tost makinasinda ister sirtli izgara tavasinda pisirdikten sonra afiyetle yiyoruz.
Degisik ve kolay birseyler arayanlar icin denenmesi gereken bir tarif.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails