Wednesday, May 16, 2007

spiderman 3 ile sinema keyfi

Spiderman 3 filminden bahsetmek istiyorum size, oncelikle soylemem gerekir ki spider fobim var oyle ki Turkcesini bile soylemeye ve duymaya tahammulum yok, duyunca huylanip kasinmaya basliyorum gulmeyin :-(biraz ilginc bir tepki geliyodu bana ta ki kankam dedigim arkadasimla tanisana kadar cunku onda da ayni tepkiler var.
İki spider fobili insan mutlu mesut gecinip gidiyoruz su dunyada aslinda fobimi soylemekten yana degilim pek, yurdum insani bir ilginc, spiderdan korkuyorum desem alip gozume sokarak duyarliliklarini gostermeye calisanlar olacak ama siz yabanci degilsiniz :-)
- Korkunun ecele faydasi yoktur
-Korkunun ustune gideceksin ki onu yenebilesin diye de bir suru nutuk da cabasi...
Neyse filmden bahsedicektim ben degil mi? :-)
2.bolumu izlememis biri olarak filmden birsey anlamamaktan korkmustum ama korktugum basima gelmedi.Benim gibi bol efektli filmleri sinemada izlemeye hevesli biri icin bulunmaz hint kumasi kivaminda bir filmdi.
Yanliz daha onceden ben mi farketmedim yoksa bu bolumde mi dozu kacmisti bilmem ama az daha ugrassaymislar komedi filmi olacakmis gibime geldi.
Ozellikle spidermanin uzerine yapisan siyah yaratik nedeniyle kendini farkli hissetmesi, butun hatunlarin gozlerinin uzerinde olmasi, sokakta yururken yaptigi hareketlerin oldugu sahnelerde gulmekten oldugumu soylemeliyim.
Hayir karizma hissettigi anlarda bile yuzunde cocuksu bir ifade oldugu icin adam ne yapsa karizma olamadi, sinema salonunda bulunan cocuklarin da bu sahnelerde kahkaha krizine girmeleri ayri bir senlik havasi katti :-)
Filmde anlamadigim seyler de oldu tabi mesela kumadamin dustugu cukurda molekullere ayirma deneyi yapiyorlardi iyi de neyi molekullerine ayiriyorlardi hadi onu gectim kizinin verdigi kolye neden molekullere ayrilmadi?
Gerci cok da mantik aramamak lazim sonucta fantastik dunyada gecen bir konusu var...
Konusunu ozetlemek gerekir ise; saskin kahramanimiz Peter Parker sevdigi kizi elde etmis ve yasadigi sehirde bir kahraman olarak kabul edilmistir ancak bu pohpohlanmanin verdigi sarhoslukla herseyi yuzune gozune bulastirir.
Sevdigi kizi en yakin arkadasina kaptirir ve kumadam-venom ikilisiyle ugrasmak zorunda kalir.
Sonra akli basina gelir sonunda ama hicbirsey eskisi gibi degildir.
Gorsel yani goz doyurucu izlemeye deger bir film oldugunu dusunuyorum.
Film aralarinda fragmanlari gosterirken Karayip Korsanlari-Dunyanin Sonundan da bolumler izledim ve 25 Mayista gosterime giriyormus mutlaka izlemek istiyorum.
Sinema da film izlemenin tadi bir baska oluyor ayri bir keyif veriyor insana.
Kisacasi bu tur bol efektli filmlerden hoslaniyorsaniz gitmenizi tavsiye ederim.
Keyifli seyirler...

2 comments:

Annelog Atölye said...

Karayib Korsanlarına kullanayım ben hakkımı o zaman Mom, "spider" fobin biraz komediyle hafiflemiştir umarım:)

mom said...

annelog bende heyecanla 25 mayisi bekliyorum Karayip Korsanlari icin :-)

gebelikveannelik ilginiz icin tesekkur ederim linkinizi bloguma ekleyecegim, guzel paylasimlar dilerim...

Iyi gunler...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails