Tuesday, December 02, 2008

Gerildik mi?Uyuduk mu?

Bugun arkadasim Heroes' in basladigini soyleyinceye kadar nesem pek yerinde degildi ama simdi oyle degil tralaylaylii yasasin. Uzuuuun zamandir bu dizinin yeni bolumlerinin baslamasini bekliyordum. Yayin akisini inceledim ve bu cumartesi tekrari varmis ozel bir ozet bolum ile beraber. Bundan sonra her Pazar Heroes gunleri geri donuyor, tabi unutmadigim surece. Nedense Lost dizisini sevemedim ben, ilk sezonu izleyince pek sarmadi ve devam edemedim. Butun dunyanin takip ettigi ve sevdigi bir diziyi neden sevemedim bilmiyorum ama boyle oldu iste.
Simdi Lostseverler belki---nasil yani?ciddi olamazsin-- tepkileri veriyorlardir ama uzgunum sevmedim.
Tv de olmasa bizi kim eglendirecekti bilmiyorum. Kardesimin gelecegini duyunca ilk isim gerilim filmleri stogumu arttirmak oldu. Bir zamanlar odama astigim Drakula 2000 posterinden korkup ciglik cigliga --asacak baska birsey bulamadin mi? korkuyorum sundan-- bagiran kardesim buyudu ve benim gibi gerilim filmlerinin tukunu oldu, ilahi adalet bu olsa gerek :P
Ama komik birsey var ki son zamanlarda gerilim filmi izlerken uyuyorum. Gecen cuma herkes biryerde bende kanepede sizip kaldigimda saat 01:00 de kendime geldim ve kanallarin hemen hepsinde gerilim filmi oldugunu gorup gozume kestirdigim birini izlemeye niyetlenmistim kiii yine gozumu actigimda saat 04:00 olmustu ve filmlerin yerlerinde yeller esiyordu. Bu kadar mi uyku basar, gerginlikten uyuma gibi bir durum mu var acaba, gerci gerilemiyorum bagisiklik yaptilar ama neyse...
Gecen gun uyumayayim diye gunduz izledim Resimlerde ki Hayalet filmini, iyi guzel hostu sonu biraz cabuk geldi ama ortalik aydinlikken gerilim filmi izlemek pek zevkli olmadi.
Insanogluna yaranilmadiginin en guzel ornegiyim ben ama olsun ben yine de izlemeye devam edicem.
Evde halihazirda izlemelik filmlerim sunlar sanirim, sanirim diyorum cunku dedigim gibi unutkanim ben :)
Yetimhane, Birth, Mistik Olay, Ziyaretciler, Anestezi, Şüphe , 1408, Gölgeler, Dark Floors
Uyumadan izleyip hayran kaldiklarim olursa onlari burda paylasirim seve seve :P


Utanc verici not: Filmlerden sadece 3 tanesinin adini hatirlayabildim digerlerini yazabilmek icin kardesimi arayip isimlerini okuttum.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails