Friday, December 12, 2008

sinemaskop mom







Simdi ilk olarak izlerken cok guldugum bir cizgifilmden baslayalim. Su yasima geldim hatta esek kadar oldun derler bu duruma cizgifilmlerden kopamiyorum.



Kung Fu Panda, son zamanlarda izledigim en komik cizgifilm olma unvanina erismis oldu.O nasil komik bir karakter onlar ne komik yuz ifadeleri bayildim bayildim.
Kahramanimiz bildigimiz kung fu tarzinda dovusmuyor kendine ait bir stili var ve bu stil yemeklere ulasma cabasindan baska birsey degil aslinda


Buyuk kucuk herkesin izlemesini tavsiye ederim.Moralinizi birkac puan arttirabilme ozelligi var.






Sonra Suphe var, kabataslak anlatmak gerekirse babasi ile birlikte trafik kazasi gecirip babasinin olumune sebep oldugunu dusunen bir esas oglanimiz var. Okulda birkac kere olay cikarmis ve en son ogretmenine yumruk atinca mahkeme ev hapsine mahkum ediyor. Can sikintisindan ne yapayim diye dusunurken durbunle komsularini izlemeye basliyor ve sonrasinda ne oluyor?

Komsununun bir katil oldugunu ogreniyor tesadufen ama ortaya cikarmak o kadar kolay olmuyor ayak bilegine bagli o aletle, arkadaslarindan yardim almak ama oncesinde onlari inandirmak zorunda kaliyor.

Komsularinizi iyi taniyin iclerinden biri katil olabilir. Aman Mom sacmalama lutfen demeyin ozellikle mavi Mustang i olanlara dikkat edin :)

Son olarak bir gerilim filminden bahsetmek istiyorum. Ismi Yetimhane, icinde cocuk olan gerilim filmleri beni daha cok etkiliyor, garip bir huzun oluyor icimde.



Yanliz filmde ya kopukluk vardi ya da ben bir ara filmden koptum ama vallahi uyumadim bu sefer :)



Mesela filmde, yetimhanede olen cocuklarin neden olduklerini anlamadim. Bulasici bir hastaliga yakalandilarda olduklerinde yakildilar mi yoksa yetimhane gorevlileri mi iskence yapmislardi?Ama yaptilarsa filmin esas kizi neden mutlu mesut ayrilmisti ordan? gibi dusuncelerle bogustum bir sure.



Benim icin en can alici yeri son sahnesiydi, anlatmiyayim di mi?:)
Gerci kendi kendime konusuyorum anlatmam da bir sakinca yok gibi.. Son sahnede cocugun nasil oldugunun anlasildigi an cok kotuydu. Yani annesinin onu aradigi o kadar uzun sure zarfinda zaten olmustu hemde annesinin hatasi yuzunden...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails