Thursday, December 04, 2008

lounge askinaaa




Dun tesadufen lounge muzik yayini yapan bir radyo kesfettim gerci henuz dinleyemedim isyerinde acilmiyor bu sabah evden cikmadan once acip biraz dinledim ama nedir ne degildir bir fikir olusmadi haliyle.





Ama sozlukte ki yorumlara baktim hakkinda guzel seyler soylemisler tabi onlari okuyunca daha cok merak ettim.





Simdiye kadar bu muzik turunu kesfetmedigime sasiriyorum belki farkina vardim ama ismini cismini bilmedigim icin pesinden gidemedim, son zamanlarda ise kafami nereye cevirsem bunlarla karsilasiyorum. Istanbul Lounge albumu ile baslamisti maceram o gun bugundur bu turlerin takipcisi oldum.





Neyse dinlemek isteyen merak eden olursa radyo surdan dinlenebiliyor.





Tum bunlarin haricinde oglusum hasta ve aslinda pek keyfim yok bir oksurukdur gidiyoruz arada atesimiz cikiyor. Kulak-bogaz agrisindan bikmisken bu sefer degisiklik yapayim dedi hastalik sanirim. Ama salgin var sanirim etrafimda buyuk-kucuk oksurenler cogunlukta.





Umca' yi kullanmayi biraktim dun zaten bogaz agrisi var diye kullaniyorduk ve su anda biyeri agrimiyormus taze kurabiyemin. Geceleri oksuruk nobeti tutuyor uyku falan kalmiyor haliyle. Bogazinda ki akinti cigerlerine inmesin diye mukonex kullanmaya baslamistim hafta basinda, yarin icinde randevu aldim doktor yolu gozuktu bize yine :(





Anneannesi burda oldugu icin geceleri onunla uyumak istiyor. Oksuruk nedeni ile uykusuz kalindigindan dun gece zar zor ikna etik benimle beraber yatti ama gece uyku arasinda --anneannem burdaydi simdi nerde ?-- diye sordu bana :)





Imdaaat yaz gelsin artik.






Gecen gunlerde pasta-borek bloglari icinde kendimi kaybetmisken birkac tarif kestirmistim gozume ve dun aksam birini denedim. Yapimi cok kolay oldu ayrica tadi da guzeldi turk kahvesi seven bir insan olunca ozellikle kahve ve cikolatanin bir arada olmasina bayildim. Tarifi ise burada cok vaktinizi almiyor denemenizi tavsiye ederim.





Son olarak tavsiye edeceklerim arasinda bu cikolata var.Belki cogu kisi biliyordur D&R a gittigimde bakip bakip almadigim cikolatadir kendisi, aksam bir hamle yapip denemeye karar verdim iyi ki almisim nane ve bitter cikolatanin uyumuna bayildim, yutmak istemedim o tadin kaybolmasina gonlum razi olmadi her seferinde.Abartiyor muyum acaba? Hayir hayir bitter-nane ikilisini sevenler anlayacaklardir beni, denemediyseniz buyuk kayip :)



Reklamlar bitti.








No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails