Thursday, December 25, 2008

haftasonu denemeleri volume 2


FINDIKLI PEKMEZLI EKMEKLER
4 kisilik
2 yumurta
150 ml sut
100 gr fındık
60 gr seker
1/2 tatli kasigi tarcin
4 adet uzunlamasina kesilmis kucuk sandvic ekmegi (ben 4 adet uno tost ekmegi kullandim)
Kizartmak icin 40 gr margarin
40 gr pekmez
Once yumurta ve sutu bir kasede cirpiyoruz. Sonra findigi rondoda iyice kiyiyoruz ve ayri bir kapta ve yayvan olmasi tercih sebebi bu kabin kiyilmis findik, seker ve tarcini karistiriyoruz.
Margarin tavada kizarken ekmeklerimizi once yumurta ve sut karisimina sonrada findikli, sekerli karisima iyice batirip ekmeklerin her iki yuzunu de kizartiyoruz.
Servis tabagina alip ustlerine pekmez gezidiriyoruz.
Tarifi Mutfak Rehberi dergisinden aldim ve dilersek dondurma ile de yenilebilecegi yaziyordu. Ben kahvalti ile ikram ettim ve kahvalti sonrasi cay ve sohbet ile cok iyi gidiyormus.

4 comments:

sinem (adacim) said...

Nasıl süper bir şey bu böyle??? Ekrana yapıştım resmen. Okul çıkışı hemen deniyorum. Ellerine sağlık.

mom said...

Afiyet olsun diyim herhalde yapip yemissindir :)

Anonymous said...

yaa niye sen taaa oralardasıın?? ne güsel burda olsan dakka başı gelir tıkınırdım :))
yapımı çook kolaya benziyo görünüşü de süpper, benim gibi yemek yemeyi ve yapmayı sevmeyen birini bile özendiriyosun ya helal derim başka da bişi demem.. (desem mi -- yok demiyim)

Nagish

mom said...

her iste bir hayir varmis, orda olsam obez oluruz ikimizde
onuda deneyelim bunu da deneyelim otur yiyelim derken bi bakmissin kilolar ucmus
sen gel ben sana yaparim bundan evde ugrasma :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails