Monday, March 16, 2009

kos yoksa firca yersin

Facebookda arkadaslarin gonderdigi videolara taktim tam taktim bazen cok komik ve cok ilginc seyler geliyor gulmekten kendimi alamiyorum, yeni takintim bu evet facebook :)
Cumartesi gecesi arkadaslar gelince cok eglendik onu buraya yazmak istiyorum ve oglusum buyuyunce okuyup bizi nasil saklabana cevirmis ogrensin istiyorum.
Oncelikle evde kucuk topla oynanan futbol ile basladi hersey sonra oturdugumuz yerden topu birbirimize atmamizi emretti, ilerleyen zamanda bir kural kondu oglusum tarafindan kime top atacagimizi o belirledi.
Uzun bir sure boyle devam ettikten sonra yeni bir kural eklendi ortada olan 1 kisi atilan topu yakalamaya calisacakti. Uzunca bir surede boyle devam etti yorgunluktan dilimiz disari cikmisken monopoly oynayalim dedi.
Monopolyi kurduk paralar dagitildi falan tapular aliniyo herkesi sardi oyun --tamam--dedi artik yag satarim bal satarim oynayalim tabi hepimizi gulme krizi tuttu kandirmaya calistik monopoly bitsin dedik, yorulduk oynamasak dedik ama kanmadi tabi, daire seklinde oturup evin icinde yag satarim bal satarim oynattik koca insanlara, tabi bunlari yaparken alt kata nasil inmedik hala hayret ediyorum neyseki alt komsumuz Almanyada yasiyor rahar rahat evin icinde cirit atabiliyoruz.
Yag satarim bal satarim oynarken artik herkes yorgunluktan adim atamicak duruma gelmisti yalvaranlar oldu --yorulduk birakalim-- artik diye ama bulmus hazir oynayacak saklabanlar birakir mi??
Oynarken sarkisini dogru duzgun soylememizi istedi hatta kimin ebe olcagina karismaya basladi bir ara, sarkinin ezgisi degisti kimi zaman oyun havasi oldu,kosusturma kisminda tavsan kac tazi tut kismini yorgunluktan soyleyemedigimiz zamanlarda firca yedik, gulme krizlerindeyken sarkiyi soyleyemedik;
oglusum= ee soyleyin hadi tavsan tazi
ben= tavsanlar tazilar ne yapacaginizi biliyosunuz artik kosun
sonra kacarken bir tur donmemize takti bikac tur atin dedi donduk durduk halka etrafinda birkac senelik spor yapmis olduk sayesinde ama gulmekten fotograf cekmek aklima gelmedi yanarim yanarim ona yanarim hatta videoya ceksek yeriydi bu geceyi :)
Saat 12 de zar zor yatana kadar kostuk evin icinde, yatinca sizdi resmen yorgunluktan bizde oturup frp oynadik, uzun zaman boyunca bir tunelden cikamayip uyuz olduk, ellerinde silahlari ile bize saldiran iskeletlerin cogunu buyu yaparak yok etmenin hakli sevincini yasadim tabi saat 3 olunca birakmak zorunda kaldik ama nereye gidioruz kimlerle karsilasicaz oyunda acaba diye merak etmeden duramadik. Yarari oldumu merak etmenin, tabi ki hayir bir sonraki toplantiyi beklemek zorundayiz.
Bundan sonra eve gelen misafirlere bu yaziyi okutup ona gore gelmelerini isticem performansi dusuk misafirler, mizikcilik yapan misafirler eve davet edilmeyecektir bilginize diye.
Pazar gunu twilight izlendi evde zevkten dort kose olundu cunku orjinal dvd kopyasi izlemenin zevki bir baskaydi. Sinemada izledikten sonra sinema cekimini izlemek pek tatmin etmiyordu insani zira...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails