Monday, March 23, 2009

Hiperaktif bir yazi oldu sanki


Yeni kullanmaya basladigim bir vitaminden bahsedicem ayni zamanda bagisikli sistemini guclendiriyor. Aslinda hakkinda cok fikrim olusmadi sadece kullananlarin iyi yonde ki yorumlarini dinledim. Istah actigini soylediler simdilerde test ediyorum bazen degisiklikler goruyorum ama dur bakalim diyorum kendi kendime gozlemle daha. Dun aksam verdikten sonra pizza krizlerimiz tuttu ki aksam yemegi yemisti tika basa olmasada normalde idare ederdi. Ama dun aksam 10 da ki krizlerini gorunce bir yandan suruptan mi acaba ise yariyor mu diye dusunmedende edemedim.
Tabi saatin onunda pizza yapan biryer bulamadik ve acik markette tabi, dondurulmus pizza almak icin, hos karsiyim dondurulmus pizzalara iclerinde koruyucu madde oldugu icin. Devrik cumlemi kuruyorum ne, hayir herzaman cumlelerim anlasilmaz olmustur ama bugun daha baska sanki neyse ne diyodum.
Kullaniyoruz bakalim neler olacak uclu parende atmadigimiz kaldi bagisiklik sistemi guclensin, istahi acilsin diye. Salginlarda saolsun ardi ardina geliyor e hal boyle olunca savasa daha iyi hazirlanmak gerekiyor, iyi hazirlanmak icinde surekli guncellenip arastirmak vs.
Bu sabah okula gitmeme krizlerimiz tuttu yine ben gitmek istemiyorumdiye agladi. Cuma gunu en sevdigi arkadasi ile kapismislar sanirim sebep bu. Okulu ne zaman sevmeye baslayacak ne zaman diger cocuklar gibi istenmeyen bir davranis sergilediginde-- bak okula gondermem-- diye tehdit edicez ya da bugunleri gorebilcekmiyiz cok merak ediyorum.
Okula gondermem desem 5 takla atar sanirim boyuna bakmadan :) Ortaokula falan giderken okula gitmeyen arkadaslari yazin sanayiye gonderirlerdi calismaya onlar geliyor aklima oglusum buyucek okul sevgisi bu sekilde devame dicek bizde akli basina gelsin diye sanayiye gondericez, uzerinde bir tulum yagdan simsiyah olmus, diger elinde tornavida mutlu mesut calisiyo --oh be okuldan kurtuldum-- falan diyerek...Hayal kurma mekanizmam ise el atmis durumda bir an once gercek hayata donmenin zamani geldi sanirim.
Deniyoruz iste bakalim nolcak :P (Bugun cok calistim iyi gelmedi bana)
Pizza krizi sonucu ne yaptigimizi anlaticaktim sahi evde buldugum bayat ekmekleri kup kup dogradim goz karari yumurta, sut ve sivi yag koydum karistirdim tuzda koysaymisim iyi olurmus aslinda ama kasar peyniri ve diger malzemelerde olunca fazla gelicek diye koymadim. Ekmekler yumusuyo papara gibi bir kivam oluyor, yagladigim kucuk bir tepsinin tabanina bu karisimi yaydim ustune kasar peyniri olmadigi icin hellim peyniri rendesi serptim. Sonra uzerine evde ne varsa koydum misir, sucuk, sosis ve yazin yapilip kavanoza koyulmus domateslerden serpistirdim biraz. 250 derece firina attim alti pisince ustu kizarsin diye izgara bolumunu actim peynirler kizarana kadarda orda pisirdim. Sabah kahvaltilari icin guzel bir alternatif oldu zannimca ama evde bayat ekmek olmasaydi pizza krizini nasil atlatirdik bilemiyorum...

1 comment:

Anonymous said...

3'lü parende haa (:
şurubu deneyin bakalım faydasını görürseniz bizde atlayalım..
cümlelerin bazen cidden devrik oluyo ama ben seviyorum bu akışını bazen okurken noktaları virgülleri ben yerleştiriyorum senin ses tonundan okuyorum kendimce :))
yeni bi keşif daha he walla senden beklerim bide kek kalıbına tost ekmeklerini koyup üzerine yumurta kırıp fırına vermiştin ya oda süpper olmuştu şimdi aklıma geldi ve ben seni gene çoook öslediiiim
lalolalaylolayy

not: bu sefer adımı yazmasam da acep tanırmısın :p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails