Tuesday, April 07, 2009

Beklenen gun geliyooorrrr!!

Hayatim boyunca bundan nerdeyse 9 sene once bu kadar hasta olmustum sanirim o zamanda farenjit turevi birseydi uzun zaman gecmek bilmeyen yapiskan bir hastalik bu.
Bir ara arkadaslar sen en iyisi hasteneye yat olmicak boyle demeye basladilar ama zor kisimlarini atlattim sanirim geriye oksurugu ve burun tikanikligi kaldi birde bas agrisi tabi.
Bu arada sinif annesi olan ben yilsonu gosterisi icin yapilan hazirliklara bir katkida bulunamadim hastalik yuzunden saolsun Elif ilgilendi hepsi ile, oglusum ve arkadaslari haril haril 23 nisanda yapacaklari gosteriye hazirlaniyolar, komando olacaklarmis pek onaylamasamda ogretmenimiz inat etti. Ortada komando pantolonu satan yer bile yok sadece biryer var sanirim o da seri halinde getirebiliyor bizim istedigimiz bedenleri temin edemicekmis oturup kendimiz dikeriz artik :)
Yilsonu gosterilerine bu kadar kucuk cocuklarin katilmalarina karsiyim Mili Egitim Bakanligi goya bu tur kutlamalara onay vermiyormus aranizda kucuk birseyler yapabilirsiniz diyormus ama anasiniflarinin gosterilere katma durumuna goz yumuyorlar olan cocuklara oluyor. Hergun pestil gibi geliyorlar eve ah uf yoruldum diye. Dahasi bu cocuklar anasinifi oncesi 5 yas grubu cocuklar anasinifi bile degiller henuz.
Dun Elif yilsonu gosterisi icin LCW ' den aldigi kiyafeleri getirip gosterdi. Pek bir seker olcaklar o gune kadar fotograf techizatlarimi ayarlayip bol bol fotograf cekmeliyim cocuklari ama su komando pantolonu isini nasil halledicez bilmiyorum.
Veeee tum bu gerginlikler icinde benim icin guzel bir olay var kiiii o da 15.04.2009 da bekledigim kitabin basiminin tamamlanip satisa sunulacagi haberi sun an on siparis yapilabiliyor Breaking Dawn icin Turkiyede yayinlanan ismi Şafak Vakti, ama ben henuz siparis veremedim.
Cunku kitabin orjinali 700 kusur sayfa ve Turkiyede basilan kitabin sayfasi 500 kusur olunca kafam karisti, gerci kagit boyutu ve yazi boyutlarindan fark olabilir ama bu kadar fark olmasi dusunduruyor.
Hayran sayfalarina baktigimda Jacob' un agzindan hikayenin anlatildigi bolumun cikartilmis olabilecegini soylediklerini gordum kesin birsey yok tabi kitap ortada olmadigi icin ama internetten siparis vermek yerine gorerek almayi tercih ettim bu da daha fazla beklicem demektir, gec olsun ama tam olsun :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails