Thursday, April 09, 2009

Havuclu Kek Krizi



Uzun zamandir Havuclu Kek yapma krizlerim vardi gerci benim bildigim adi Atom Kek ya da ben yanlis biliyorum neyse Facebookta arkadaslarin ekledikleri fotograflara bakarken karisma Starbucks in Havuclu Keki cikinca tamam dedim iste bu bir isaret artik yapma zamani gelmis.

Bir kac tarif arasindan Mutfak Sirlarinda gordugum tarifi denemeye karar verdim.Oglusumla beraber yaptik mutfagin altini ustune getirdik biraz ama olsun. O malzemleri koydu ben karistirdim ve ortaya boyle bir kek cikti. Ustunede seker hamurundan havuclar yapicam diye taktim kafaya, glikozum olmadigi icin basit bir tarif buldum. Yemeye pek elverisli degil ama ben yedim un helvasina benzeyen bir tadi var :)
Ben seker hamuru ile ugrasirken oglusumun sesi cikmayinca arkama donup bktim masaya dokulmus olan yesil gida boyasi ile oynarken gordum kasla goz arasinda yerlere dokmus bu nedir diye agzina atmis dili ve elleri koyu yesil olmustu. Git aynaya bak dedigimde --olamazzzz butun bunlar nasil gecicek simdi -- diyerek guldurdu beni.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails