Monday, April 20, 2009

pofff


Breaking Dawn' i okudum bitti :( O kadarda dengeli gitmeye calisirken haftasonu ipin ucunu kacirdim, cumartesi gunu saat sabah 5' e geliyordu elimden biraktigimda, Pazar gunude gece 1 gibi bitti....

Aklimin bir kosesinin kitabin icinde yasamasi hosuma gidiyordu. Zamanla unuturmuyum, acaba hikayeyi hic dusunmeden, olaylari yeniden kafamda canladirmadan gecirdigim gunler olcak mi merak ediyorum. Stephenie Meyer' e --sen belli araliklarla bu hikaye ile ilgili kitap cikarmaya devam- konulu bir mektup yazmanin faydasi olur mu acaba ?:)

Neyse kanina girdigi hayranlarina acirda belki Midnight Sun' i cikarir bir an once ...

Okunacak kitaplar sirasinda arkadasim Fatma' nin israrla oku dedigi iki kitap var ikiside Adam Fawer' in; Olasiliksiz ve Empati.

Empati ozellikle okumak istedigim olani, herzaman ilgimi ceken bir konu olmustur. Dusunce gucu ile cok sey yapilabilecegine inandigimdan olsa gerek bu konunun nereye kadar uzanabilecegini merak ederim. Dogru odaklanma ve dogru dusunceler ile neleri degistirebiliriz. Ya da karsilikli konustugumuz insanlardan ne kadar etkileniyoruz ve etkiliyoruz. Kitabin basinda ki su soz cok guzel ve dogru benim icin : "Insanlar soylediklerinizi ya da yaptiklarinizi unutur, ama onlara neler hissettirdiginizi asla unutmaz."

Maya Angelou' nun sozuymus. Neyse okuyunca daha cok bahsederim bu konudan.

23 Nisan' a az bir zaman kaldi ve oglusum haril haril gosteriye hazirlaniyor bugun asker kiyafetleri gitti okula kocaman birde palaska kemerimiz oldu. Ogretmenine bir kez daha uyuz oldum minicik cocuklar icin bu kadar teferruata eziyete ne gerek vardi.

Bu sabah yine --ben evde kalsam-- diye sayiklayarak gitti okula. Haftasonlarina gelirken 2 gun daha git sonra tatil diye bahsediyorum hemen sordugu sey --anneannemler mi gelicek?-- oluyor. Uzadi cocugum anneannesini beklerken :)

Dun evin icinde 1 saat saklambac oynatti, market alisverisi yapmamiz gerekiyo diye yalvardim resmen, aksam 8 de keyfi geldi de marketler kapanmadan 2 saat once yakalayabildik alisveris olayini.

Sutlu ve cikolatali yuvarlak kagitli sekerleri kestirdi gozune.

-Anne gelsene bi sana bisey gostercem

-Ne gostericeksin noldu?

-Ya sen bi gel...

-Peki geliyorum

-Bak ben bu sekerlerden istiyorum

-Evde vardi bunlardan yemiyosun ama

-Yicem

En son sefer ozenip aldiginda 1 tane yemistir belki icinden bende isyerinde masamin ustune koymustum gelen gecen arkadaslarla afiyetle yedik.Hatta Yonca ve sekerleri bir klasik haline geldi bir sure. Sonra birakmistik seker yemeyi ama sanrim yeniden baslicaz bu gidisle :P

Neyse bir paket seker alindi mutlu mesut alisveris arabasina kondu.

-Anne bana kizmadin di mi?

-Hayir kizmadim neden?

-Peki sevindin mi?Sekerleri yicem diye

-E sekerleri yersen sevinirim tabi alip unutmazsan

-Tamam hepsini yicem
-Hepsini birden yemeye kalkma ama :)
-Tamam
dedik ve anlastik.Abur cubur yemeyi sevmiyor benim oglum, alinanlar evde konu mankenligi yapiyor. Doritos misir cipsini seviyor mesela paket acildiktan sonra 3-5 tane yiyip doydum diyor. Cikolatayada duskunlugu yok cocostar yiyor arada yada tablet cikolatalardan o kadar...
Fotografta uzerinde gorunen kiyafet yilsonu gosterisi icin alinan kiyafetleri, gonderdikleri gun bir hevesle getirdi onlari bana, paketi acarken heyecanla sordu
-Anne benim bedenim di mi? Dogru vermisler di mi? diye, sonra ilk defa yeni aldigi bir kiyafeti uzerinde denemek isteyince huysuzluk etmeyip denedi ve poz verdi. Kocaman delikanli oldu benim golum cok buyudu coook zaman hizla gecti daha dun gibi gelen ilk karsilasmamamizin ustunden nerdeyse 5 yil gecti.
Bugunlerde birde gezme krizlerimiz var ki gorulmeye deger, haftasonlari ev ziyareti yapmaya yetistiremiyoruz artik :) Tabi AVM ya da benzeri yerler ilgimizi cekmiyor hala. Sinema desen hic gidemedik ilgisini cekmiyor. Beraber sinemaya gidecegimiz gunu iple cekiyorum...

1 comment:

Anonymous said...

ya su içer gibi kitap okumana hayranım mı desem uyuz oluyorum mu desem bilemedim (e klasik dengesiz nagish işte)bi kitaba başladım diyosun bi bakıyorum serii bitmiş maşallah maşallah
tuki burda epey büyük görünüyo halbuki bi damlacık meleğim :) saçlarının bu hali çok güsel hep hayal ederdim uzatıcam enseden diye ama bizimkinin saçlar dalgalı uzamıyo direk kabarıyo :))
bunların gelleri bişi göstercemleri hiç bitmiyo kuzum
kıyafetleri güselmiş oldukça spor ama varya hayrete düştüm nasıl almış ve giymiş çok iyi hatırlıyorum montu bi kolundan sokmaya çalışıyosun hiç gerek yok şimdi diyo çocuk yaa :))
akşam akşam çenem düştü cicim bi öpüp kaçiim ben

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails