Wednesday, April 29, 2009

dikkat edin burk gelebilir

Bir domuz gribimiz eksikti oda cikti piyasaya.Bu dunyada yasamak gun gectikte zorlasiyor. Gun asiri deprem olmaya basladi hayir olsun sonumuz

Dunyanin gelecegenin belirsiz ve karanlik oldugu uzerine arkadasimla konusma yaparken soyle demisti;

Cocugum buyuyunce diyecegim ki oglum hic cocuk falan yapmaya kalkisma bu dunyanin daha ne kadar dayanacagi belli degil, sana yaptigim mali mulku harca keyfine bak, cocuk yapip buyutecem diye paralama kendini :)

O zaman komik gelmisti ama simdi dusunuyorumda cocugumu nelerin bekledigini bilmiyorum. Su azalirken, hava kirlenirken, insanlar savasmaya neden ararken daha ne kadar dondurur bizi dunya bilmiyorum.

Bu arada alakasiz birsey geldi aklima Last Fm’ i parali yapmislar, bugun dinlerken birden durdu ve – deneme programini begendinmi, begendiysen uye ol—gibi birsey cikti ortaya baktim aylik 3 euro olmus. Ben nerde dinlicem lounge muziklerimi, aslinda lounge fm calissa surda soruna cozum olacak ama arastirmak lazim yada Last Fm e parali uye olmak lazim.

Dun aksam oglusumla Josh ve Drake i izliyorduk. Josh ayagini burktu hasteneden korkup gitmedi ayagi davul gibi sisti sonra ameliyat etmek zorunda kaldilar. Izlerken yanima yaklasti

-Anne Josh’un ayagina nolmus?

-Ayagini burkmus hastaneye gitmedigi icin sismis ameliyat edicekmisler.

- Him yani o oynarken burk gelmis ayagi sismis

-Burk mu him burk gelmemis burkulmus ayagi incinmis yani

Bayiliyorum cocuklarin olaylari ve kelimeleri masumca yanlis anlama durumlarina, kirk yil dusunsem --burk gelmis-- gibi bisey gelmezdi aklima. –Kal—in gelmesi gibi burk gelmis alemsin oglusum sen ya hayatima oyle guzel bir renk katiyorsun ki anlatamam, seviyorum seni :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails