Monday, April 27, 2009

Cenem dustu ustune basmayin


Bu haftasonu yogun mu gecti ne ?Simdi dusunuyorumda baya biseyler yapmisiz 23 Nisan tatilide olunca arada.
Oncelikle onca calisma yapilip kiyafet aldirdiklari ve velilere kapattiklari 23 Nisan gosterilerini bastik Elif ile sevgili mudiremiz bozuldu bizi gorunce tabi bozulmasinin en buyuk sebebi siniftan baska bir veliden adam akilli firca yemesiydi.
Neyse bol bol fotograf cekebildim en kucuk askerler bizim askerlerdi hepsi cok sirindi. Oglusum siniftan cikinca aglamis arkamdan salona geldiginde hala agliyordu en sonunda giderken onuda goturursem susmaya ikna oldu.
En aglak asker benim askerdi tabi boylece :))
O aksam İzmir' den kusenim gelmisti hep beraber bizde yemek yedik.
Siparis uzerine yaptigim cheesecake' i afiyetle yedik.


Ertesi gun ilk ve tek AVM ye gidip 23 Nisan etkinligi var mi diye bakmak istedik ama ne mumkun, otopark doluymus bize kibarca ilerlememizi soylediler :)
Teyzemlerde aldik solugu enistemin yaptigi izgara baliklari afiyetle yedik. Sonra kusenimin artistik pozlari ile fotograf cekimi yaptik. Dergilerde ki roportajlarda fotografin saginda solunda roportajdan parcalar vardirya onlari canlandirdik gozumuzde. Kusenim konusmalari yazdi hayalinde, ben fotograf cekerken o habire konusuyordu, gulmekten arta kalan zamanlarda fotograf cektim. Guzel kareler cikti ortaya arada bir internetten bakip tuyolar almaya calistik.
Cuma gunu ise oglusumla isyerine geldik aksama kadar benimle takilmak zorunda kaldi, cok sıkıldı.. Boyama yaptik, kagittan ucak yapip birbirimize attik, pc' de oyun oynadi, pencereden baktik arada atistik ama zor gecti zaman.
Bu zorlu gunun ardindan onceki gun basarisizliga ugradigimiz AVM cikarmamizi tekrarlamak istedim oglusumada soyledigimde planimi begendi. Is cikisi tutunduk el ele gittik.Sinema icin yine aklini celemedim birkac sefer sormama ragmen sinema olayina sicak bakmadi.
Jetonlu arabalara binmekti niyeti sonra bi ara vazgecti, yiyeceklere goz gezdirdik. Mc Donaldsdan kullandi yine hakkini tabi oyuncaklari en buyuk etkendi. Canavarlar yaratiklara karsi filminin oyuncaklari vardi sinema teklifimi yine yaptim bu film izlemek istermisin diye sordum ama bilmiyorum dedi bu sefer.
Bisikletlere baktik dogumgunu hediyesi olarak bisiklet almaya niyetlenmistim ama istedigimiz gibi birsey bulamadik.
AVM nin icinde kosmaktan bitap dustu eve gidince uyuma konusunda direnmeyip ertesi gun 10.30 a kadar uyudu hatta. Bu bir rekor tabi bizim icin normalde 8.30-9 gibi kalkariz haftasonlari.


Dun bisiklet almayi kafama takan ben bizimkileri evden cikardim zorla basladik bakinmaya en son Carrefourda gordugumuz bir bisikleti begendi. Anneannesi biz almis olalim bizim dogumgunu hediyemiz olsun deyince dogumgunu hediyesi olarak baska seyler dusunmeye basladim. AVM icinde bisiklet ile tur atmaya basladi, babasi ile oglusumu basbasa birakip D&R2'a girmistim ki aglayarak peslerine takilan bir cocuk yuzunden bisiklet hevesleri kursaklarinda kalmis, teleonla arayarak durumu bildirdiler solugu otoparkta almislar. Olayi gormedigim icin sakaci hayal gucum devreye gecip gozumde canlandirdim, ne zaman vazgecerim acaba bu huyumdan yada vazegecermiyim kafamda komik cizgifilm sahneleri gibi sahneler kurmaktan :)


Pazar kahvaltisinda istek uzerine krep yapildi yine. Onceden yapmaya korktugum seyleri elim alisinca ne kadar kolay yapabildigimi gordum. Krep yada cheesecake denemeye uzun sure cesaret edemedigim seylerdi ama simdi korkumun gereksiz oldugunu goruyorum.
Simdilerde ise gozumde buyuyen sey seker hamuru ve seker hamurundan yapilmis bir pasta. Yapabilmem icin 40 firin ekmek yemem lazim sanirim.
Hazir seker hamuru satan yerde yok burda alip biseyler deniyim en azindan seker hamuru olayindan kurtariyim ama maaselef.
Oglusumun oyun hamurlari ile biseyler yapiyorum bazen cogunlukla ecis bocus seyler cikiyor ortaya belki el aliskanligi olunca farkli oluyordur durum. Hic olmadi cin aliler ayseler yapar koyarim pastanin uzerine yada kurbiye kaliplari ile geometrik sekiller yaparim :)
Bu seneki dogumgununde pasta yapardim mesela oglusuma gerci o kafaya takmis gecen sene ki gibi futbolcularin oldugu bir pasta istiyormus.Korsanlilari, orumcek adamlilari gosterdim ama kararindan caycak gibi gorunmuyor.
Orumcek adam ve Simsek Mcqueen temali parti malzemeleri aldi simdiden kendine pastada futbolcu temali olcak dam ustunde saksagan vur beline kazmayi konseptli partimize hosgeldin dicez herkese...

1 comment:

Anonymous said...

minik askerin suratının ifadesine + çizzzkekin o ihtişamlı görünüşüne üstten akan çiko soslarının kışkırtıcılığının eşlik etmesine + krepin gel beni ye duruşuna hassta oldum atlayıp gelesim var biri beni durdursuuun :)
bi yerlerden para çıksada şu pastacı fikrini hayata geçirebilsen ne güsel olurdu demi haa ama ben işin imal kısmında bulunmam en fazla kasa kısmına bakarım olarmı :))

Nagish

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails