Tuesday, April 21, 2009

Kurgulandimda duruldum


Cook uzun zamandir aklimda olan kurgulardan birini denemeye karar verdim dun aksam. Kitap kapagina benzedi sanki bu duzenleme ile hazir kapak olusmusken oturup bir hikayemi yazsam diye dusunuyorum :)
Beni en cok dusunduren kan kismiydi. Gliserin ve kirmizi gida boyasini karistirinca normal bir kan rengi olmadi ama kivami guzeldi :)
Tabi bu tur birsey hazirlarken model kullanmayi tercih ederim cunku karsidan bakip olmayan kisimlara mudahale etmek daha kolay oluyor cektikten sonra nasil olduguna bakmak icin fotograf makinasi ile kurgu yeri arasinda mekik dokumaktan ama neyse.
Yaptigim duzenleme nedeni ile elimdeki kurumus gul belli olmadi birde ondan sikayetciyim :)Ogrenmem gereken o kadar sey var ki fotografcilik konusunda, hayatimin neresine sigdircam bilmiyorum.
Fotografi cekerken Nagish geldi aklima ki --hersey iyi guzelde niye oje yok-- der her seferinde ve bu cekimde ojelerimi sureyimde firca yemiyim dedim...
Aklimda bir kurgu var ne zamandir denemek istedigim ama bir erkek birde hatun modele ihtiyacim olcak bakalim ne zaman gerceklesicek bu hayalim :)
Tabi bu kurgu ustunde de baska kareler uretmek istiyorum bunlar icin bol bol zaman istiyorum biliyorum imkansiz bisey istiyorum ama bekliyorum, belki birgun acirda kendini esirgemekten vazgecip bolca ugrar banada :)

4 comments:

adacim said...

Valla gayet normal, hatta beni korkutacak kadar gerçekçi görünüyor;))
Ayrıca sağ taraftan tıklayıp diğer çalışmalarını da gördüm. Ve evet bu yetenek işi. Ondan da sen de çok var. Hatta hepsini toplamış bize bırakmamışsın:))Çokçası beceremeyince makineye sallarım ama makine değil olayı yapan:))

mom said...

Zaman ayirip calismalarima baktigin icin tesekkur ederim, beni simartiyorsun bu arada :))
Begendigine cok sevindim...
Korkma konusunda yanliz degilsin, depresif dediler bide benim istedigimde buydu azicik ulasmis oldum amacima :))

Anonymous said...

bu düşüncenden bahsederkenki halin geldi gözümün önüne birden,nasılda iştahla anlatıyodun bense tırsmış ciddimisin diye bakarken modellik yapma önerisini bana sunduğunda ıghh gözlerim pörtlemişti :)
foto tekniğinden pek anlamam baktığımda bana ne hissettirdiğidir benim baz aldığım..
kuru gül varsın olmasın eksikliği hissedilmiyo da kanın biraz sulu olmuş sanki :) senden daha yoğun kıvamlı kan beklerdim ehehee
bence istediğine yakın bişey olmuş tekrar denemek istersen bakarıs artık tırsmıyorum bu kareyi gördüm ya :))

Anonymous said...

bi de aynadan hafif yüzün görünebilirmiş diye düşünüyorum

ben kimmiyim az önce yazmayı unutmuşum :)) tabiki nagish

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails