Thursday, April 16, 2009

uzaklardan...

bir sarki fisildaniyor kulagima, gulumsuyorum gozlerimi alan gunese bakip
cok uzaklarda mutlu gunlerin sesi, ruhumla saklambac oynadigim gunler bitti
biriktirdigim ne varsa bir kelebege teslim ettim anilarimi
varolmamis diyarlarda geziyor artik yuregim,
kabuk baglayan yaralarima bakip sizilarini
dindiriyorum ellerimle
varolmayan asiklarin asklarini paylasiyorum,
hic olmadigim zamanlara ortak oluyorum
ruyalar biriktiriyorum hepsi guzel ve temiz tum kabuslardan uzaklarda
onlar el degmemis ve benim
sonra yine o sessiz ciglik beynimde yankilaniyor,
tutunmak istiyorum yuregimin iplerine
acidan kivranirken yaralarim kaniyor,
ruyalarima uzaniyor ellerim onlar dindirecek acimi biliyorum
cogalan karanliga daliyor gozlerim belkide artik birakmaliyim kendimi,
benide icine alana kadar beklemeliyim
varolmamis ulkede, varolmayan insanlar sayikliyor adimi
kucuk bir kiz cocuguyum simdi, etegimde topladigim rengarenk cicekler,
karanligi ve yaralarimi gormuyor gozlerim
bir masal dunyasina hapsettim kendimi,
acimiyor artik ruhum eskisi gibi
kimsenin bulamayacagi kadar uzaktayim, kulaklarimda bilmedigim bir sarki,
ellerimde ruyalarim
Yonca
16.04.2009

1 comment:

Anonymous said...

aa ben bunu yeni gördüm hangi ara kustun :))
ellerinde kalmasın rüyaların hayat sana hep gülsün be gülüm
son bikaç gündür iki şarkıya taktım şiirimsin bana onları anımsattı oyoy.....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails