Tuesday, April 14, 2009

iyi ki dogdum mu acaba

Kitabima kavustum sonunda tam olarak 12 Nisan Pazar gunu dogumgunumde buyuk bulusma gerceklesti ve ben hikayeye yeniden girebildim .Simdi hizli gitmeden okumaya calisiyorum, bu simdilik son kitap ve Midnight Sun' in ne zaman cikacagi belli degil.Gerci yazilip bittigi rivayetler arasinda...
Etrafimdakilere Twilight' tan, Edwarddan fenalik getirmeyi basarabildim. Alistilar artik ama --ee Edward napiyo-- demeye basladilar.
Pazar gunu sevgili kusencim fotograf cekmek konusunda beni durtukledi beraber kirlara bayirlara ciktik ama bakti bende heves yok, -- ee hadi kusen ceksene, bak sunu cek istersen, su da guzel olur, agaci cek, yolu cek-- dedi ama yok doga fotografciligi bana gore degil sanirim.
En son inekleri gosterdi bana -- bak inek cek-- diye baktim inekler camurda yuvarlanmis gibiydi, --cekmem bu inekler cok pis--- dedim uyuz olmustur haliyle :)
Ama sesini cikarmadi tabi sende bisey begenmiyosun dedi sadece zavallim :)
Kurgu fotograflari cekmek ilgimi cekiyo ama daha siirlerime oturup kurgu hazirlamis degilim, yaz gelsin iligimiz kemigimiz isinsin ondan sonra donucem fotografcilik isine :)
Kardesim surpriz birsekilde gelmisti gecen hafta kucuk dogum gunu partisinde deliler gibi gulduk. Oglusum fotograflarimizi cekti bol bol yetmedi garson hatunun eline tutusturduk makinayi ona da video cektirdik mum uflerken, garip surat ifadeleri denedik oglusumda bizden geri kalmadi o da suratini komik sekillere sokup -- boylede cek, bunuda cek-- demeye basladi, pastanin sosuna batti ellerim en son suratimdan pasta temizliyodu kardesim, kisa ama cok eglenceli bir parti oldu.
Sonra mor rengi sevdigimi bilmeyen kalmadi, iki tane mor cantam oldu mutluyum:)) Mor ayakkabida alinca yazin mor mor gezerim artik ortaliklarda...
Kusenimden ve Nagisimden cheesecake siparisi aldim artik misafirlige gelene menu gondermeye karar verdim iclerinden begendiklerini secip haber vericekler bende ona gore hazirlicam onlar mutlu bende mutlu :P saka bi yana iyi olur bu fikir aslinda, yapabildiklerimden bir menu olusturup istege gore bunlari yapmak :)
Yaz gelmiyo bir turlu, gunese aldanip ince giyinince hastaliklar gecmiyo sesim yine berbat durumda, mevsime gore giyinmeyi ogrenmedigim surecede iyilesmicek sanirim bu inatci hastalik, bakalim kim en cok inat edicek :P
Oglusum cok paragoz oldu bu arada:) Yaptigi cis ve kaka sayisina gore para talep etmeye basladi, --bugun su kadar cis yaptim anne para vercenmi?--allahtan cabuk unutuyo israr etmiyo vermeyi unutunca, haftasonu kresten arkadasi Kaganlara gitmistik guzel guzel oynadilar. Elifcimde cig borek yapti afiyetle yedik, fotograf cekmistim ama eveki pc de kaldigi icin koyamiyorum simdilik, sonra eklicem.
Cok guzel gecti bu haftasonu kisaca...

3 comments:

Anonymous said...

mu acaba demek olurmu hiç tabiki iyiki doğmuş bugünlere gelmişsin ve benim canım cigerim olmuşsun seviyom senii :))
sipariş listesini gözden bi geçir istersen çizkeki kendim için istemedim biliyosun ben bitterciyim banada bi kıyak geçersin artık hee ehhe
aa edwardı geçen yolda gördüm ama hiç seni sormadı --bıkmış mı ne--
e yarının ekonomistlerini yetiştiriyoruz şimdiden para nedir değeri ne eder bilsinler dimi..

Nagish

adacim said...

İyi ki doğdun canım. Oğluşla nice keyifli seneler.
Moru ben de çok severim;))

mom said...

Nagisim sen gel ben sana her istedigin mamayi yaparim :))
Edwardi bulursam yolayim saclarini o zaman, bikmis demek

Sinemcim tesekkur ederim moru sevmen ne guzel, siyahla cok yakisiyor bide acayip tav oluyorum :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails