Thursday, March 12, 2009

yoruldun mu ? nooldu ? nooldu?

31 Ocaktan bu yana iyi dayanmistik aslinda, iki haftada bir gelen hastaliklardan sonra mucize gibi olmustu ama salgin varmis ve biz onu es gecemedik. Kusma- ishal ve atesmis belirtileri biz mide bulantisi ve 2 gun suren ates ile atlatabildik. Kreste bayrak yarisi gibi elden ele gecen hastalik zinciri var kimisi ayakta atlatiyor kimisi ara verip duzelince yoluna devam etmeye basliyor.
Kis mevsiminin bitmesine az kaldi diye zil takip oyanayasim var. Mart ayini bir atlatsak sonra ver elini ilkbahar.
Bu hafta evde basbasacilik oynuyoruz oglusumla, bol bol sarilip koklasma imkanimiz oluyor.
Bu sabah cizgi film izlerken hapsurdu ben --cok yasa-- dedigimde bana --iyi geceler-- diye karsilik verdiginde ufak capli bir gulme krizine soktu beni sanirim nezaket sozleri konusunda biraz calismamiz gerekiyor.
Gecen hafta yeni ogretmeni toplantida demisti ki -- cocugunuzun eli ayagi olmayin biliyorum kiyamiyorsunuz ama gelisimi icin tek basina biseyler yapabilmesi cok onemli-- dedigi gibi kiyilmiyor yemek yerken, ustunu degistirirken, wc olaylarinda gonullu destek olmaktan kendimi alamiyorum ama bunu minimuma indirmek lazim artik.
Evde olunca tembel moda gectim yine bisey yapasim yok kediler gibi dort bacagimi gerip miskinlik yapmak pek guzel ama bunda uykusuz gecen 2 geceninde etkisi var sanirim zorlu bir savastan cikmis gibi hissediyorum kendimi, pazartesi gunu ise surpriz tatil sonrasinda masamda yapilmayi bekleyen islerin savasini vermeye baslicam. Bunu dusunmek tembellik seviyemi dahada artirdi oturdugum koltuga daha bir gomuldum sanki :P
Neyse onumde harcanmayi bekleyen koskoca 3 gun var iyi degerlendirmeliyim tabi havalar yagmurlu ve soguk oldugu icin disari cikma gibi bir alternatif olmadigindan evde pineklemekten baska secenekte kalmiyor yada ben ucunda miskinlik olan secenegi secme konusunda kendimi hakli cikariyorumdur.
Off neyse bunlari dusunmek cok yorucu aklimi da tatile cikarmistim simdi en yakin koltuga tuneyip bilimum cizgi film, film ve dizi izlemek icin iyi bir firsat.
Breaking Dawn cikmadi daha canim cok sıkılıyor öfssss...
Nil Karaibrahimgil' in yeni albumu --Nil Kıyısında--olandan bahsediyorum gecen hafta dinledim, seviyorum ben bu catlak kizi

Kendimi senin yerine koydum noolcakk
Ben dipteyim sen seyirdeeeeeeeeeeee
Istedigin gibi degilde buysam noolcakk
Ben alalade sen nadideeee

En iyisi ben susayim siz kendiniz dinleyin

Nil Karaibrahimgil - Eminim Sevmediğine Dinle, Klip izle

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails