Tuesday, December 20, 2005

5.GELENEKSEL LINK EKLEME FESTIVALI

5.GELENEKSEL LINK EKLEME FESTIVALI

Evet tahmin ettiginiz uzere yeni bloglar kesfettim. Az once kaybettigim bir arkadasimi yeniden bulmanin sevincini yasadim. Sevgili ESEKBASI hosgeldin aramiza, umarim bir daha kaybetmeyiz seni, zira ozluyoruz ve yoklugunu hissediyoruz.
Simdi bahsedecegim bloglar 2 tatli anneye ait. Ben onlari tanimaktan mutlu oldum.
Ece' yi su anda aktif olmadigim bir mail grubundan hatirliyorum , o zamanlar hamileydi simdi guzeller guzeli Ruzgar adinda bir bebisi var, surdan gormenizi tavsiye ederim.
ANNELOG da dunyalar guzeli 2 cocuk sahibi bir anne. Allah uzun omurler versin diyorum, karsimda boyle guzel ornekler oldukca ben tek cocukla kalamiycam sanirim:)
CEDI' yi ise; TECHNORATI de kendine link verenleri merak edip olmadigini gorunce "Gokyuzunde yanliz gezen yildizlar" sarkisini soylerken buldum :) Artik yanliz degilsin cedi takipteyim:)
CERISE anladigim kadariyla benim gibi alisveris duskunu, e bayan olupta alisveristen hoslanmayan yoktur sanirim. En guzel stres atma yontemi...
Oglusumdan sonra erkek kismisindan ilk linkim ATONICA , koko kurabiyeleri yaptigini hatta cok guzel oldugunu soyleyerek erkeklerin de bu tur seyler de becerikli olabileceklerini gostererek beni sasirtmistir.
Son linkim Jonny Deep hayrani VANILYA ya ait blogunda herseyden biraz var.
Bir link ekleme festivalinin daha burda sonuna gelirken gelecek festivaller de yeni bloglarla gorusmek uzere...


7 comments:

Cerise said...

Stres atma yontemimden cok memnunum :) Hele yilbasi oncesi oldukca stres atacagim gibi gorunuyor :) Malum herseyi noel babadan beklememek gerek :)

Annelog Atölye said...

Günaydın:)
Alışveriş? Evet bugün tam ihtiyacım olan şey. Teşekkürler Yonca:)

mom said...

Dogru soyluyosun cerise hani bir reklam var simdi siz bu somineden birinin gelecegini mi dusunuyorsunuz falan diyo :)Ama ben hediye konusunda tikandim kaldim kime ne alicam karar veremedim daha cok gec kaldim:(

Sumru gunaydin:)Benimde en kisa zamanda alisveris yapmam lazim:)

Anonymous said...

Ben de bu sayede çok güzel bloglar tanıma fırsatı buldum teşekkürler

mom said...

merhaba asli bloglar sayesinde bizde seni tanima firsati bulduk:)

Yazarken Eğlenen Adam said...

ablacım saol ya, link vermişin aa olmaz hemen iade-i link verecem valla. bu arada pizzayı denerim yarın bu daha kolay gelir bana tuzluları daha kolay yapıyom ben ya... Eee 97den beri kendi söküğümü dikiyom çok şükür, elimizden geldiğince.

mom said...

maasallah atonica yani gozlerim yasariyo sen boyle dedikce umarim oglusumunda boyle marifetleri olur gerci cok olmasin gelin yapsin :)) (kotu kayinvalide mom)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails