Thursday, February 12, 2009

Falan filan

Bazen siz durursunuz hayat tum hizi ile gecip gider yaninizdan, siz sadece etrafiniza bakarsiniz, konusmadan, adim atmak istemezsiniz, hayati yakalayip tutmak gibi bir kayginiz yoktur, sadece izlemek istersiniz, izlemek ama katilmamak, disaridan bakmak, sessizce bir kosede beklemek...

Sevgili Sinem beni sobelemis, dun incelerken yakinimda sadece masal kitaplarinin oldugunu farkettim cunku oglusumun odasindaydim. Belirtilen sayfaya baktigimda resim cikti sansima ve yok bu boyle olmayacak hile yapip twilight serim gelince cevaplicam dedim kendime.
Zaten bugun gelmisler aksam bulusucaz kismetse ve uzun sure onlar olcak yanimda yani pek hile gibi de olmayacak aslinda ya da belkide olcaktir ben kendi kendimi kandiriyorumdur ve belkide artik susmam gerekiyodur :)

Hala kesifteyim insanlar insanciklar konusunda daha dogrusu ozel bir caba sarfetmiyorum kesfetmek icin izleme modunda oldugumdan belkide daha cok gorur oldum. Insanlarin ne kadar garip olabileceklerine gercekten sasarsiniz karsilasmadiginiz surece, karsilasanlar zaten biliyolar neden bahsettigimi...Benciller var kendilerini rahatlatmak adina karsilarindakini surekli kiranlar yani kendi acilarindan sorun yoksa ortada sorun yok demektir. Sorun gordukleri seyleri duzeltmeye cabalarlar anlamsizca, sizin acinizdan sorun olup olmadigini sormak geregi bile duymazlar, uzak durun:)

Gecen aksam --en iyi arkadasim evleniyor-- filmini izledim 1 milyonuncu kez, vcdler ciktiginda izledigim ilk filmdi ve bu yuzden de ozel bir yer vardir benim icin. Yengec lokantasinda yemek yerken hep birlikte soyledikleri sarki sahnesi cok hosuma gider, guzel seyleri hatirlatir, hayat belkide o kadar kotu degildir dedirtir...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails