Monday, February 09, 2009

kitap sorunsali

d&r in internet sitesinden kitap siparis ettim 4 subatta 4 adet hala ses yok tedarik surecindeymis
bugunlerde kitaptan yana sansim yok zaten, hangine niyetlensem bulamadim
--unlu ask mektuplari--ni aradim bugun burda ki kitapcilarda, yok dediler ismini bile duymamislar tabi sasirdilar, e bende duymamistim zaten filmi izlemesem haberim bile olmayacakti
hatta amcanin biri 2000 yilindan bu yana baskisi kalmaz dedi M.Ö 200 yilindan bahsettim falan mi sandi anlamadim ama uzerinde durmadim amca iste deyip gectim
2.el kitaplar da satan 2 dukkana gittim birincisi duyunca yok dedi hemen tabi bazilarimizin supersonik beyinleri var onca kitabi hatirlayip icinde olmadigini sak diye soyleyebiliyor, cumartesi gunu de megavizyona sormustum, sordugum kiz hemen yok deyince cenemi tutamayip-- bravo hafizaniz mukemmel galiba bakmadan anladiniz-- deyiverdim, bilgisayar kayitlarina bakti sonra hicbir kaydi yokmus
Sanirim 5 tane falan bastilar bu kitaptan, 5 kisi evirdi cevirdi elinde --bu ne ki-- diye aldi atti evin bir kosesine yatiyolar pasa pasa
2.sahaf bakti baya, internete de bakti hatta bulunca sevindi siparis veriyim isterseniz dedi, akilli tabi bilmiyo butun linklere tek tek baktigimi, yok ki satisi dedim, a evet yokmus dedi, baska bir kitap gosterdi onu bulamadik bunu verelim bari der gibi
2 sahafa mail attim elinizde var mi diye bakalim onlardan hangi zeki cevaplar gelecek bekliyorum, belki hic cevap gelmez
neyse su twilight serisi gelse de onlarla oyalansam bari, hayir dayanamayip arastirma yapiyorum millet okumus yorum yapmis kitaplari da okumus kadar oluyorum onlara bakinca
d&r kardes elini cabuk tutsanda gondersen benim kitaplari
ha birde kizlara haber saldim kitapciya ugradiklarinda bakmalari icin bakalim bir sonuc cikacak mi, hic olmadi TBMM kutuphanesinde varmis aradigim kitap bir kosu gider alir gelirim...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails