Thursday, November 19, 2009

brooch


brooch
Originally uploaded by Y☺nca UskpL
Gotik giyim tarzini tercih etmek, ozellikle gundelik hayata bunu uydurmaya calismak, zamanla ister istemez insanda birseyler yaratma istegi doguruyo sanirim.
Uzun zamandir broşlari inceleme altina almistim, aslinda farkli seyler vardi aklimda ama ilk denememi arkadasima hediye edecegim, o yuzden biraz ucuk kacikliktan uzak birsey yapmaya calistim.
Belki zamanla kendi elbiselerimi kendim uretmeye baslarim. Zira mor ve siyah agirlikli, dantelli, firfirli seyler bulmak zor olmaya basladi.
Bu giyim tarzinin en sevdigim yani ise dantel eldivenler sanirim.Simdilik satin aldiklarimla yetiniyorum ama ilerde onlar uzerinde de bir deneme yaparsam hic sasirmicam.
Bakalim kafamdakileri uretmeyi basarabilecek miyim.Bekleyip gorelim ;)

2 comments:

Zehra Gürgen said...

Broş çok güzel olmuş, eminim içindekini yansıttığında harika şeyler ortaya çıkacak.Ben heyecanla başka broşlarda bekliyorum..

mom said...

Begendigine sevindim Zehra
Haftasonu bros yapmak icin gozume kestirdigim malzemeleri aldim bakalim ne zaman elim degip yapicam :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails