Thursday, November 12, 2009

Damask Cake


Damask Cake
Originally uploaded by Whipped Bakeshop
Damask desene bayiliyorum fotograftada goruldugu gibi bir pastanın uzerinde bile harika durabiliyor.
Tek kotu yanı, etrafimizda cok yaygın olarak bulunmaması.
Ikea kataloglarına bakıp bakıp evde ufak tefek degisiklik yapmaya karar verdigim gecen sene, salonun bir duvarını damask desenli duvar kagidi ile suslemekti niyetim ama olmadı maalesef bulamadim.
Damask desenli perde olsun o zaman? Ihh ıhhh o da yok, tamam damask desenli yastık?Hayırrr o da yok
O zaman damask desenli kumas bulup perde ve yastık uretmek ? E guzel fikirdi ama oyle bir kumasta bulamadigim icin stickerlarla idare etmek zorunda kalmistim.
Ama hala icimde ukte kalmistir damask desen ve boyle gordugum yerde melul melul bakarım...

3 comments:

ceydabural said...

bu fotoğrafa da bakılmayacak gibi de değil ki :)

Stil Direktoru said...

Aynen şekerim DAMASK kelimesi endir bende blogumda yazmıştım bunu bilmeyen o kadar çok kişi var ki, pasta da enfes

mom said...

fotograf pencerinden siddetle katiliyorum ;)

Stil Direktoru o halde daha cok bahsedelim Damasktan bilmeyen kalmasin :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails