Monday, November 23, 2009

Yonca' s cupcakes



Ve sonunda muradima erip seker hamuru yapabildim. Henuz bir pasta suslemeyemedim ama cupcake suslemekle basladim ise bugunleride gordum ya olsemde gam yemem artik :P
Saka bir yana glikoz olmadigi icin dogru duzgun seker hamuru yapamamis olan ben glikozsuz hamurlar denemistim ama sekil vermek cok zordu.
Zamanla elim alisinca daha guzel seyler cikaririm sanirim ortaya, isin kotu boyle sekili seyler yapmakta pek becerikli degilimdir aslinda, oglusumla oyun hamuru faaliyetleri yaparken bazen deneme yapiyorum ve hosuma gitmiyor eserlerim ama neyse :D

4 comments:

ceydabural said...

süper olmuş tebrik ederim :) kutlarım seni

Zehra Gürgen said...

çok güzel olmuş ellerine sağlık
Yaptıkça el alışıyor sanırım.Bende fazla yapmıyorum, sonra elime alınca bocalıyorum :)

siminya said...

kırk tane kurban bayramına şu ikisini değişmem, yemişim kavurmasını pasta gibisi var mı? bayramlık ağzımı açtım mom bak ağzım :D iyi bayramlar diyor

Selen said...

Renkler ve laleler yuzunden sanirim, thumbnail seklinde gordugumde, minyatur, cini,Osmanlu deseni gibi birsey sandim. Meraktan tiklayinca karsima cupcakeler cikti. Bence renkler, ozellikle de laleler cok zarif.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails