Tuesday, November 10, 2009

kararıkalbinversin


kararıkalbinversin
Originally uploaded by Y☺nca UskpL
Birkac gundur Coca Cola reklamında ki bu sarkiya takılmamın bir sonucu olarak cıktı bu kare ortaya.

kararı kalbin versin
mutluluga varım dersen

Oyle ki dun gece ruyamda bile sayıklıyordum, baktım kurtulamayacagim boyle birsey yapmak geldi icimden. Isyerinden iki arkadasima ipi tutma gorevide tamamdir.
Oldu mu?Kurtuldum mu şimdi? Bu gecede sayıklamayacagım di mi bu şarkıyı?

Aslında cizgi filmlerde goruruzya Sindrella yada Pamuk Prenses nesleneir boyle bir an, eteklerini savura savura ormanda ki tum hayvalarla sarkı soylemeye baslarlarya benimde ortalıkta oyle sarkı soyliyesim var.
Hayır isin garip yanı sarkı soylememi gerektirecek birseyde olmadı...Ikı gundur acan gunese aldanıp yaz geldi mi sanıyorum nedir anlamadim ki...
Hayir olsun insalla

hep parlasın güneş, hiç durmasın diyorum
çok şey mi istiyorum
mutluluk olsun hayatta
paylaşalım dostlarla
hayat ibaret şu andan
yaşayalım geç kalmadan

2 comments:

ceydabural said...

:)'kararı kalbin versin'
iyi yapmışsın,bazen insanın içinde öyle geçer şarkı söylemek o zamanlarda masal dünyasına gitsek ya :)

mom said...

Bir film vardı hep adını unutuyorum. Modern dunyaya dusen cizgi masal kahramanının basından gecenleri anlatıyordu. O boyle parklarda sarkı söylemeye baslıyodu :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails