Thursday, May 14, 2009

demek salsa yapabiliyordun

Haftalar oncesinden derdi tasasi tutulan, hummali bir calisma seklinde yuruyen, ser verilip sir verilmeyen yilsonu gosterimiz oldu nihayet 12 Mayis Sali gunu saat 4 den 21:30 a kadar okuldaydik , gosteri yaklasik 3 saat surdu, 4 ayri kostum degistirildi.

Cocuklarin performansina hayran kaldim ozellikle oglusum gozlerimi yasartti, dans edisini, siir okumasini, sarki soylemesini gordumya olsemde gam yemem artik. Agir abi havasinda takildigi icin surekli okulda ogrendikleri siir yada sarkilari okuma taraftari degil, cani isterse soyler, cani isterse bahseder okulda yaptiklarindan bende ustune gidemiyorum bu sefer hic anlatmiyacak diye. Meraktan catlamak uzereydim cunku dedigim gibi haftalar oncesinden basladi sancilari, eve pestil seklinde geliyordu son zamanlarda oglen uykusu uyumayip haril haril calisiyorlardi vs.

Hepsinin sahneye cikmasi ile basladi gosteri, siirler okuyup sarkilar soylediler birkac tane arka arkaya, sonra kizlarin ayrica siir okumasi erkeklerin asker kiyafetleri ile gosterileri, arada tek basina sahneye cikip siir okuduklari bolumler, Canakkalede ki askerleri anlatan minik bir oyun, mini salsa dansi ki oglusumu salsa yaparken gormek hem sasirtici hem keyif vericiydi, evde ben oynarken bile kizip --otur artik-- diye firca atan oglusum dans ediyordu orda tamda karsimda hemde yuzu asik degil aksine gulerek hayatimin en keyif verici anlarindan biriydi benim icin.



Sonrasinda bir dugun olayi canlandirmasi vardi ki, erkekler damat trasi yaparken kizlar kina gecesi yaptilar, yakisikli arkadasimiz Kagan damat oldu :) Sonra karsilikli gecip folklor oynadilar, en sonunda anneler gunu icin siirler okundu sarkilar soylendi ve annelere cicekler verildi, bi yandan fotograf cekerken bir yandan bana ruya gibi gelen goruntuleri, gozlerimle yakalamaya calisirken kendimden gecmisim, ertesi gun bile belim ve ayaklarim agriyordu. 3 saat ayakta kalinca yorgunluktan tursum cikti, dun sabah oglusumu yataktan zorla kaldirdik --birakin beni uyucam-- deyip durdu.
Cook guzel bir gosteriydi benim icin cocuklarin hepsi superdi.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails