Monday, May 04, 2009

dikkat!! bulasici twilight atagi

Arkadaslarim Fatma ve Asli' yi da Twilight manyagi yapmanin hakli gururunu yasiyorum bugunlerde :)
Bu manyakligima anlam veremeyip merak etmemislerdi uzun sure ama sanirim dayanamadilar son surat okuyorlar, Fatma 4.kitapta, Asli 3.kitaba gecti ikiside Edward!! Edward!! nidalari ile dolasiyorlar ortalikta :)
Simdi ellerinde ki kitaplar bitince ne yapacaklarini dusunuyorlar banada hikaye uzerinde kritik yapmak icin 2 kisi eklenmis oldu. Onceden soyle konusmalar geciyordu;
- Uff super bir kitap okuyorum bak bu karakteri bu esas kiz buda esas oglan
- ??
-Anlamadin bisey dimi
-Cik
-Okusana su hikayeyi ya bisey anlaticam anlatamiyorum
-Cik

Baska birgun;
-Ya su kitabi okusana artik
-Konusu neydi
-Vampirler var kurtadamlar ask falan filan
-Vampir mi iyyy okumam
-Ama bildigin vampir degil bu
-Istemem hayal urunu dunyalari

Daha baska birgun;
-Okudugum kitapta kiz cok sakar bir vampire asik oluyo vampirde ona
-off Yonca
-bak bu emmet buda vampir...
-Yonca napiyosun?
-hikayenin Edwardin agzindan yazilmis bolumlerini okuyorum biliyormusun hayranlar calmaya kalkmis kadinin evinden oda kusmus yazmicam demis bla bla bla
-off Yonca
-bu boyle olmayacak yarin ben ilk kitabi getiriyorum sana 10 gun sure okuyosun kritik yapiyoruz

aradan birkac gun gecer...

- kitabi okuyorum sonuna geldim ne kitapmis o oyle ya elimden birakamadim herkes uyuyunca ben kitap okudum yarin ikinciyi getir tamam mi bak unutma
-hayirdir sarmis seni hikaye anlatiyoduk inanmiyodun
-sardi ki ne sardi ne vampirmis niye gercek hayatta boyle vampirler yok
-tamam anladim ucmussun getiririm yarin ikinciyi

aradan birkac gun daha gecer...

- bitirdim ikinciyide 3 ve 4 u ikisinide ver araya tatil giriyo ben okurum edwardin agzindan yazilanida netten doktum onuda okuycam
-??
-yanliz bitince napicam bilmiyorum cok buyuk bir bosluk olcak
-hey allam

iste boyle... simdilerde kitap hakkinda cok birseyler konusmamiza gerek kalmiyo etrafimizdakiler sifreli mi konusuyorlar acaba ne diyor bunlar diye dusunurken aklimiza geldikce kitaptan biyerleri hatirlatip guluyoruz, komikiz

-sari ferrari istiyorum
-alice inki gibimi?
-evet yada mercedes
-ne diyonuz siz ?alice kim
-bosver
-alice gittimi
-evet gitti
-bella vampir oldu mu?
-oldu evet coktan

Az once Fatma geldi yanima bunu yazarken Volvolu Edward istiyomus bulunca evlendiricez bekar vampirlere duyurulur.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails