Friday, May 15, 2009

yazik... oyuncaginiz yok mu sizin??

Favori mevsimim yaz geldi sonunda birkac gundur kisa kollu tshirtlerle dolasiyoruz isyerinde, disarda ki gunese bakinca mutlu oluyorum, parendeler atmak geliyor icimden, bu istegimi Fatma' ya soyledigimde tepkisi su oldu gerci
-Arkadasim kendine kastin mi var?Yururken saga sola kolunu bacagini carpan sen parende atarken dusunemiyorum bile
Bu sakarlikla evet boyle bisey yaparken kendimi dagitirim kesinlikle ama olsun en kisa zamanda denemeye karar verdim dolasip dugumcuk olursam sasirmicam.
Oglusumda en cok yaz mevsimini seviyormus birde denize girmeyi gel gor ki dogdugundan bu yana kafasini sokmus degil denize en fazla omuz hizasinda girmistir yada bel, sudan korkuyor ve banyo zamanlari kriz yasaniyor evde. Ama yinede deniz kenarinda kovasina kum doldurup ordan oraya tasimayi ve eselemeyi seviyor.
Bende kumsalda gozlerimi kapayip, denizin ve insanlarin seslerini dinlemeyi seviyorum garip birsekilde huzur veriyor bana.
Dun yilin ilk dondurmali peynir helvasini yedim, neden bu kadar cok seviyorum acaba? 200 gram peynir helvasi ustunde 3 top sutlu dondurmayi mideye indirince dunyanin en mutlu insani ben oldum. Fatma dondurmali peynir helvasi yeme performansimi gorunce dehsetle izledi beni. Ama o sevmiyor sadece dondurma yemekle yetindi, boyle bir lezzet nasil sevilmez kiiii amanin dusuncesi bile korkunc :)
Oglusumla bugunlerde bilmece oyunu oynuyoruz surekli, o wc de kaka seansindayken yada uyumak uzere yataga yattigimizda ki sohbetlermizde surekli birbirimize bilmece soruyoruz sira ile, artik bilmeceler tukendi uyduruyoruz kafamizdan.
Bide 2 gundur tuvalet rulosu ile bir oyun kurdu kendine yaninda parmaklarla beraber , parmaklar asker yada hirsiz oluyorlar, kucuk bir evimiz var zamanin birinde teyzemiz almisti, minik tuglalari, minik kiremitleri, kapisi, penceresi ve harc malzemesi var degisik bir oyuncak ama pek kucuklerin yapabilecegi turde bisey degil oturup biz yapiyoruz evleri insaat iscisi ruhumuzu tatmin ediyoruz boylelikle. Iste hazirladigimiz o evde konu mankenimiz oluyor.
Oturuyoruz yere beraber ben yanindan izleyici, parmaklar hazir
-Anne bak simdi bunlar asker
-AAA ne kadar cok asker
-Bak simdi anne super bisey yapicaklar
-Tamam izliyorum ben
Bu arada yere degen parmaklar hoop hopluyorlar ve parmaklar evin catisinda
-Waoovvv nasil zipladilar superdiii
-Guzel dimi
-Evet annecim
-Bak simdi asker hirsizla dovuscek disss dissss
-AA hirsiz yere dustu
-Ne guclu dimi?
Biri gorse bunlarda napiyor burda o evde neyin nesi parmaklar niye bi evin ustune cikiyo bi asagi iniyorlar diye dusunup cikamaz isin icinden, cocuklarin hayal gucune hayranim sonra tuvalet rulolarindan eve kalkan oluyor hirsiz giremiyor falan evde milyon tane oyuncak varken rulolar ve parmaklarla oyalaniyoruz biz.
Buyuyemicem dimi ben yasli bir kadin oldugumda bile icimde kipirdanip duran bir kucuk kiz olacak, uzun zamandir bu cizgifilmin gelmesini bekliyorum ben fragmanlarini izlerken heyecanlaniyorum ve izlemek icin sabirsizlaniyorum gelsin artikkkk izlemek istiyorummmm.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails