Friday, May 15, 2009

sende mi delisin?ne tesaduf

Deli deliyi cekermis, 2 haftada bir ev temizligi icin gelen bir hatun var Sukriye ismi benim yasimda ama benim iki katim hacminde yer kapliyor dunya uzerinde, 2 tanede cocugu var kucuk olan oglusumla yasit sanirim gun icinde telefon gorusmeleri yapiyoruz. Yapacagi islerle ilgili biseyler soruyor takilinca genelde, arkadas gibiyiz oglusumun ameliyatinda bana mesaj atmisti gecmis olsun diye yada kandilerde mesaj gonderir vs.
Az once evden cikarken kapiyi bacayi kapamasini soyledim, is cikisi sinemaya gidip su cizgi filmi izlemeyi dusunuyorum cunku taktim, iyiki aradin dedi bana bisey soylemek istiyormus.
-Yonca hani sen bana demistinya gomlekler var onlari utule diye
-EEE
-Ben onlari utuledim yerlerine astim
-Hihim
-Sonra utu masasini kaldirdim, utulencek esyalar sepetinde iki pantolon varmis onlari gormedim
-Olsun onemli degil
-Ama kendimi affettirmek icin oglunun battaniyesini yikadim balkona serdim, disarsi cok sicak beni sersen bende kururum (kresten battaniyesini gondermislerdi artik hava sicak diye)
-Iyi yapmissin ben firsat bulamamistim yikamak icin
-Yonca ben simdi gelip temizliyom sen bisey yapmiyon mu?
-Hayir sen yapiyonya
-Elini sicak sudan soguk suya sokmuyosun yani?
-Ben oglusumla ilgileniyorum sadece yetiyo bana
-Benim kayinpeder derki cocuga cok yuz verme tepene cikar niye bu kadar oyuncak aldiniz be Yonca odasi oyuncaktan gecilmiyo, bunlara vercegin para ile ata lira falan yapsaydin yazlik alirdin
-Ne bilim almisiz iste, yarin olsem yazlik isime yaramicak nasil olsa bari oglusumun gonlu olsun
-Cekmecede ki posetleri aldim haberin olsun gazeteleride aldim
-Iyi gule gule kullan
-Hep oglusuna bisey alma banada al
-Ne alim sana??
-Camasir suyu al koyu kivamli olandan bari dokunce ben bezi almak icin donene kadar akip gitmez Tex marka al
-Gecen sefer o markami aldik?
-Evet oydu ben evede ondan aldim senin evde biten bidonuda aldim haberin olsun
-Tamam senin olsun
-Iyi bak iyiki aradin beni guldurdun hem dinlenmis oldum sicak cok arada yine ara konusalim
-Hey allam tabi olur Sukriye neden olmasin (saklaban Yonca)
-Hee bak bide baska deterjan falan alma ev deterjan dolu zaten bitince ben sana soylicem benim talimatimi bekle
-Olur sen demeden bisey almam ben hadi gorusuruz kolay gelsin
Birde genelde utu muhabbetimiz olur, her seferinde ayni seyler soylenir ama o soylemekten bikmaz
-5 gomlek utuledim, kirlileri yikadim astim onlarida sen utulersin artik
-Oldu canim almim ben utu falan yapmam sevmiyom ben utu yapmayi, bi dahaki geldiginde sen yaparsin acelesi yok onlarin
-Iyi o zaman yine bana kaldi desene
-Uzgunum

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails