Wednesday, May 06, 2009

kikirdama gom hadiiii!!!!

Aksam teyzem bizde kaldi. Bugunlerde hayatim stand up kivaminda mi geciyor bana mi oyle geliyor bilmiyorum ama komik seyler oluyor sanki.
Minibusten inince gul agaclarina bakmaya basladi
-Himm burdada var iyi
-Hayirdir
-Gul agaci diyom, bugun dilek gomeriz kucuk kagitlara yazip
-Hey allam
Sonra evde konusurken konu hidirelleze geldi ;
-Yonca bugun ezan okunmadan dileklerimizi kucuk kagitlara yazalim gul agacinin dibine gomelim oldu mu?
-Inaniyo musun sen buna?
-E gomelim biz su okullari bitiririz belki
-Ben inanmiyom oyle seylere bisey dileyeceksen direk dile olmaz mi?
-Ne bilim..
-E yaz bakalim ne yazican ne dicen merak ettim
-Himm ne yazsam acabaaa....hay allah aklima gelmiyo nasil yazcam, ben suyum okulu bitirimek istiyorum desem?
-Kendini tanitman mi gerekiyomus, yaz okulu bitirmek istiyorum diye
-E nerden anlicak
-Kim?? Bu isin mantigi nedir sahi??
-Hizir dolasip dilekleri topluyomusya sonra iletiyomus
-Neden Hizira ihtiyac duysun ki aklindan gecir iste ne istiyosan
-Aman ne bilim aslinda oyle ama ben yine de gomcem
-Iyi bakalim sen yaz ben yemek yapim
Aradan zaman gecer yemek yapma fasli biter
-Hadi gomelim ezan okunmadan
-Tamam hadi bakalim
Oglusum merak eder hareketlenme olunca
-Nereye gidiyosunuz
-Gommeye
-Neyi?
-Dilekleri gomcez gul agacinin dibine
-Bende gelcem
-Tamam hadi bakalim
-Durunnnnn
-Noldu?
-Madem biseyler gomcez bende gazeteden resim kesicem arkadasim bahsetmisti, ugrasamam kagida yazmakla (bu ben oluyorum sonradan dilek gomme testine katilmaya karar verdim)
Evdeki gazeteleri yaydik ve bakmaya basladik, ezan okunacak hizli hizli bakiyoruz
-Ne ariyosun?
-Gecenlerde bir mutfak gormustum onu ariyorum aa bak BMW var burda iyi fikir keselim, oo Mercedes onuda kes, Bodrumda yazlik himmm, teyze kucuk ev aleti yada Tv istiyon mu bak hepsi var (tabi yaptigimiz isin sacmaligi ile gulmekten kiriliyoruz bunlar olurken)
-Tamam ben bu siteyi kesim hep bir arsam olsun muteahhit girsin 20-30 daire versin diye hayal ederim
-Hey maasalla kes tabi neden olmasin bak pirlanta yuzuk var kescen mi?
-E kesim bari
Oglusum saskin tabi iki hatun evin ortasinda gazetelere bakip resim kesiyorlar
-AA anne bende polis gordum karikatur cok komikti bak bu?
-Himm ne guzelmis
-Bende gomcem biseyler bu karikaturu gomcem bende
-Hey allam yok olmaz o baska bisey gom
-Ay yeter bu kadar gidelim hadi
-Durun bekleyin
Yonca elinde oglusunun plaj kuregi ve tirmigi ile gelir, teyzem gulme krizlerine girer
-E sadece kurek yeterdi tirmikla napicaz?
-Olsun tirmiklariz tam olsun iste
-Ben yapcam ben yapcam hepsini ben kazicam topragi ben kazicam oldu mu anne?
-Tamam hadi bakalim gidiyoruz
Disari ciktigimizda gozumuze ilk kestirdigimiz gul gacinin dibini kazmaya basladik tabi hala gulmelerdeyiz, ceset gomer gibi bir halimiz var, millet gorucek saklaban olucaz diye acele ediyoruz
-Hadi cabuk kaz oglum, gule zarar verme ama
-Kapici geliyo bu tarafa dogru gullerime ne yapiyosunuz oyle derse karismam
-Tamam bu kadar cukur yeter atin dilekleri, kapatalim ustunu
-Ben kapaticam ben aticam topraklari tamam mi anne
-Tamam ama biraz cabuk yapar misin, ustunede bas kapansin iyice ustu
-Durun para koycam
-O niye ??
-Bunu koyup sabah alicam dilegim olana kadar harcamicam
-Hay teyze ya bide o mu var ben koymicam of bir an once gidelim
-AA param nereye gitti kayboldu
-Ordadir...
-Hah tamam buldum
Dilek gomme islemini basari ile gerceklestirdikten sonra kendimizi eve attik, sabah teyzem koydugu parasini almayi unutmadi.
Gul agacinin dibinde nerdeyse bi gazete yatiyo biri tesadufen bulursa sanirim pek anlam veremiyecek ve bulacak kisi muhtemelen kapicimiz olacak.
Evdeyken muhabbet devam etti teyzem yakilan atesten bahsetmeye basladi
-Aslinda ates yakip atlaniyo biz eskiden oyle yapardik
-Himm biliyom cocukken bizde yapardik
-Kucuk bir ates yakip atlayabiliriz gerci
Sonra evin icinde kucuk birseyin icinde yaktigimiz atesten atlama sahnemiz geldi gozumun onune
-Yok artik canim ates isi kalsin artik
-Sabah saglam kahvalti yapilmasi gerekiyomus
-O nedenmis ki??
-Butun sene saglikli olmak icin, arkadaslarla yarin yapicaz biz
-Hay teyze ya daha neler
-Sut istediler sut aldim
-Bisey demiyorum artik...

1 comment:

Anonymous said...

hehe benim annemde vakti zamanında çakıl taşlarıyla balkona ev çizmiş taşı azmış evi küçük çizmiş cidden sonra küçük bir evi olmuş yıllarca hayıflandı neden büyük çizmedin diye haha:)
ebru atay

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails