Wednesday, July 19, 2006

cek bir limonata


Naneli limonata yapamiycam diye kurt cikaricaktim nerdeyse.Bir posta nane aldim dolapta beni beklerken oldu gitti zavalliciklar, gecen gun yine aldim. Dun aksam kardesimle el birligi yaparak limonatayi yapmaya karar verdik. Tarifi surdan aldim tadi guzel oldu gerci bana gore bizimkine biraz daha seker atilmasi gerekiyordu ama gurme gorevini verdigimiz babam tadi iyi deyince daha fazla seker atmadik.
Evde bu tur seyler yani pasta, borek, icecek denemeleri yapilacaksa Tugkanin uyumasi bekleniyor.Yoksa butun islemlerde kendininde bir katkisi olmasini istediginden ortalik savas alanina donebiliyor.
Bugunlerde favori isi araba park halindeyken direksiyona gecip orayi burayi karistirmak ilk baslarda araba hareket halindeyken ayagini uzatip one gecmek icin birkac hamle yapti ama herseferinde;
-Baba araba surerken one gecmek yok, anca araba durdugunda one gecebilirsin
lafini duydugundan artik alisti, araba hareket halindeyken arkada pencerenin ustunde ki askiya tutunmus bir vaziyette ayakta, araba durunca " ka-kan" deyip one geciyor, sira Tugkanda der gibi.
Erkek cocuklarinin yaratilisi gereginden sanirim araba ile ilgili olan herseye cok meraklilar.
Evde araba turu oyuncaklardan her kosede mevcut artik oyuncak sepeti yetismiyor. Gecen gun Toy' r Us' a gittigimizde ilk begendigi sey boyu kadar olan uzaktan kumandali bir arabaydi tabi birde akulu arabalar favorimiz ama onlara henuz ayaklarimiz yetismiyor.
Akulu arabalara ben bile ozeniyorum biraz daha buyuklerini yapsalar su golf sahalarinda bulunanlar gibi bizde alip sitenin bahcesinde sursek ne guzel olurdu hatta arada komsularla kavga ederdik bu yuzden
- bi tur versene
-vermem akusu cabuk bitiyo
-aman vermezsem verme benim hanim bana cift akulu alicak sende ona binmek istediginde ben vermiycem..

8 comments:

Nagish said...

iyi limonata lafının üstüne gelirmiş. ne alaka deme dün akşam kociş geldi ve dediki; bugün bir müşterimde naneli bir limonata içtim bittim bittim. nerde varsa tarifini alıyosun ve acill yapıyosun. bende tabi hayatım bayılırım ben zaten diye cvp verdim (içimden ve dışımdan). içmiş ve tadı damağında kalmış ve gel gör ki yarın biricik kocişimin d.günü ee yani bişeyler yapmam lazım dimi kankim. şu linke bi bakyım bakalım.
kısım sana diyorum harcanıyosun buralarda gel şu olayı bi ciddiyete dökelim.
hadi cicim başarılarının devamını diler gözceğezlerinden öperim

mom said...

nagish bak ne gusel tesaduf olmus bu tarifi deneyebilirsin tadi iyi oluyor
ben biarz daha tecrubeleniyim belki gerceklestiririz hayalimizi:))

şeyda said...

Daha önce hiç nanelisini içmemiştim hemen akşam denemek istiyorum.Ellerine sağlık...
Bu arada o akülü arabalar çocukluğumda hayalimdi, dediğin gibi olsada çocukluğumuzda süremedik bari sitede falan sürsek, tabi ben bizim site yöneticisini acayip sinir etmiş olurum:))EEe hep o mu ben sinir edecek..heheeh::))

mom said...

seyda cok gusel naneli limonata denemeni tavsiye ederim
site yoneticiyle pek anlasamiyosun galiba:)))

vintage biscuit said...

offff eline sagliikk bi tanemmm
ancak bu kadar cekici durabilir
!!!!

mom said...

puskuutttt, elalem kirk yilin basi duzgun bisi yapmis poz poz resmini cekmis misali yaptik iste:))

hayal said...

limonata nefis gorunuyor sitede bir dugmeye basinca bilgisayarin bir yerinden bir bardak cikip gelivermeli bence

mom said...

hayal, pc den yiyecek icecek gelmesi cok iyi fikir, tuttum bunu:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails