Monday, July 17, 2006

link ekleme festivali

Link eklemenin vakti geldi yine. Degisik degisik bloglar kesfedip yeni arkadaslar edinmek gibisi yok...
Bloglardan bircok sey ogreniyorum ve iyi ki birgun web sayfalari arasinda dolasirken blog dunyasini kesfetmisim diyorum.Bugun 6 tane birbirinden degisik blog ekliycem sayfama
birincisi;
suleymanveben; blogun amaci turkce ogrenmek evet yanlis duymadiniz, takma adi ile Suleyman Kanada' da yasiyor ve esi turkce ogrenmesi icin bu blogu acmislar cok hos birseyolmus.
ikincisi;
sammy; onunla cok kisa zamanda iyi birer arkadas olduk, onunda benim gbi bir oglusu var ve birbirimizden cok sey ogrenecegimize inaniyorum, ayrica cok becerikli yaptigi cizimleri gormeniz icin bloguna gitmenizi tavsiye ederim
ucuncusu;
gastronot; birbirinden gusel yemek tarifleri var ve yanlis anlamadiysam glutensiz urunler yapilan bir cafe' si var.
dorduncusu;
papatya; gastronot adli blog sahibi bahar hanimin kardesi, Yunanistan' da yasiyor ve boylece baska bir ulkenin farkli lezzetlerinide ogrenmis oluyoruz.
besincisi;
burcyni;cok gusel siir ve yazilarin oldugu bir blog ve en iyi tarafi hepsini kendi yaziyor incelemenizi tavsiye ederim.
altincisi;
seyda; o bir teyze hem de yaren isminde gusel mi gusel bir kizin teyzesi, bana gore yaren cok sansli bir cocuk onu cok seven bir teyzesi var.
Bloglarin hepsi ayri bir hayat, oturup okumaya baslayinca anliyorsunuz bunu, hepsi farkli birsey ogretiyor insana...

14 comments:

Anonymous said...

hımm, ekleyeim dedim: Yaren'in onu çok seven iki teyzesi var:))

Bu arada buradan ve sizlerden öğreneceğim çok şey var:))

Takipteyiz... (Yaren ve ben:)

mom said...

seyda demek oyle ama benim 2.teyzeden haberim yoktu:)o zaman sansi ikiye katlanmis Yaren' in:)

Aslı Cin said...

Şeydayı uzun zamandır tanıyorum, çok şeker. Diğerlerine de göz atmadan edemeyeceğim.

mom said...

asli bencede goz at derim hepsi birbirinden gusel bloglar:)

Burcu Karadaş said...

mom..süpersin ya:D !!!!

seni ekliyorum demiom ekledim bile:))

senin mekan güsel ve akıcı..üstelik oğlanda da gözüm var açık konuşayım:))

mom said...

burcyni hehe o senin superliginden:)
demek oglusumda gozum var o zaman senide listeye ekleyelim bakalim ilerki gunlerde bir musabaka duzenliycez gelin adaylari konusunda:P

Burcu Karadaş said...

güsel kaynanam benim:))

senin gibin anneye canım feda yaws..bulsam direk evlenirim:))

ayrıca o benim ve senin süperliğin..
teklif var ısrar yoq ne demek şekerim:))

sammy said...

Mom;
çok teşekkür ederim ince hareketin ve güzel sözlerin için:) Ben de seninle tanıştığıma çok memnun oldum. Sevgiler.

mom said...

burcyni bak kaynanalar fena olur gorunuse aldanma:))))

mom said...

sammy rica ederim:)boyle arkadaslar bulmak gusel sey:)

Anonymous said...

oooo hosgelmislerrrrrr :))

vintage biscuit said...

cici cici bloglar guzel guzel bloglar !!!!!!

mom said...

anonymous taniyamadim:)

mom said...

puskuuuttt efet cici ve gusel bloglar:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails