Friday, July 21, 2006

haydi pilatese

Yaklasik 2 haftadir rejim yapmaya calisiyorum ama bu olay bana hic yaramadi.
Butun gun midemin kazintisindan rahatsiz oldugum gibi birde acliktan tepemde surekli simsek cakan bir bulutla dolasmaya basladim.
Bende ailemizin iyiligi icin rejimi birakma karari aldim gerci tam olarak birakmadim sabahlari yine yarim simit yiyorum oglende normalde yedigim yemek miktarinin yarisi, aksamda birkac kasik yemek ile idare etmeye calisiyorum.
Ogun aralarinda eti form cesitleri ve kuru siyah erik.Ac kaldigim zaman kan sekerim dusuyor kuru erigin bu olaya iyi geldigini yazmis Taylan Kumeli bir yazisinda ama abartmamak gerekiyor cunku kucucuk bir erik kurusu 8 kalori...
Markete gidince artik abur cuburlarin basinda durmak yerine bilumum eti form ve mavi-yesil cesitlerini inceliyoruz.
Esimde benden geri kalmayip mavi-yesil' in keklerine merak saldi, benim favorim ise eti formun limonlu ve ustu cikolata kapli biskuvileri, benim gibi tatlisiz yapamayan bir sahsiyet icin pek yeterli olmasalarda hic yoktan iyidir deyip mideye indiriyorum.


Etrafimdaki herkes fikir birligi etmis gibi " senin rejime ihtiyacin yok vucut egzersizleri calisman lazim" demeye baslayinca bu ise bir el atip arastirmaya basladim ve pilateste karar kildim. Pilates kilo verdirmeyip vucut seklinizi degistiren bir yontem, kaslari guclendiriyor, vucudu esnetiyor rahat ve iyi bir sekilde nefes almanizi sagliyor,yanlis oturus nedeniyle olusan sorunlari gidermemize yardimci oluyor.
Daha cok bilgi icin surayi ve burayi inceleyebilirsiniz.
Aksam cd esliginde ilk denememi yaptim pardon cd ve Tugkan esliginde demem gerekiyordu:) Yaptigim hareketlere ozenip oda yapmaya basladi, oraya buraya salladgim bacagima yapisip savruluruken kahkalar atti halimiz gorulmeye degerdi hatta bir ara popomla cocugu devirince gulme krizine girip ara vermek zorunda kaldim...
Kisacasi bu pilatesi tuttum, hem spor yapicam hemde Tugkanla eglenceli vakit gecirmis olucaz bakalim ise yariyacak mi?
Haydi kizlar 1-2 tempoo

19 comments:

Keep out said...

Sigarayı bırakmaya çalışmak gibi bence siz bayanların rejimi.
Ne diyim kolay gelsin...

Aslicin said...

Mom, öncelikle hareket bana da lazım, gidişat fena yoksa. Hemmen inceleyeceğim linkleri.

Ayrıca Pandispanya olayında yılma derim, tutturdun mu bir daha öyle ağlamazsın. Ha, ben yapabiliyormuyum ? Hayır ama annemden biliyorum.

Ve son olarak naneli limonata benim favorimdir, fotoğraflara bayıldım.

Bir de Tuğkanı öp benim için.

mom said...

keep out, hosgeldin
sigara ve rejimi hic bu sekilde dusunmemistim ama haklisin galiba:)

asli, pandispanya hareketlerim devam edicek:)
pilatesi bencede incele cocukla yapilabilecek bir etkinlik gibi geldi bana:)
fotograflari begendigim icin tesekkur ederim bu konuyada egilmem lazim yani fotograf cekme olayina...
Sende oglusunu op benim icin:)

burcyni said...

Çok iyi fikir de aplacım,bunun kilo aldıran modeli yok mu:))

Ben biraz daha erirsem..kaybolucam..Daraltılan pantolon ikinci kere nası daraltılır:D

Tuğkan ve senin için eğlenceli olduğuna göre sorun yok..oohh değmeyin keyfinize:))

sevilay said...

eh sana kolay gelsin o zaman canim, bu sicak havada yapiyorsun ya, helal, ben eriyip gidiyorum, sanki hersey vücuduma yapisiyor.

Pilates cok iyidir, burda devamli reklamlarini veriyorlar, hatta cok ünlü kisi bu sporu yapiyor. Bendemi acaba baslasam?

öpüldün

vintage biscuit said...

Madonna yaparda yoncacannnnn yapamazmiiii
ahanda pilatesss
yap sonra sonuclari ilet bize

şeyda said...

Valla güzel bir yöntem , ama şu an için ihtiyaç yok 48 kg, 36-38 bedende (maşallah deyim de nazar değmeyim:)) bekliyorum, ama hiiiiç beli olmyor, tatil yarar da evelki sene gibi 55 kg dönersem şaşmayalım, o zaman diyete değil ama spora ağırlık verebilirim. Ben zayıflamak için yememeye karşıyım çünkü vücudumuzla inatlaşmamak gerekiyormuş:)) Ama spor her daim, mutlaka...Sevgiler...

mom said...

burcyni,bak bole kilo almak falan deme atarim kendimi buhuuuuuuu
ama bir arkadasim var zayif kiyafet bulamiyo kendine sinir oluyo, simdi spor salonuna gidiyo "ben kilo almak istiyorum" demis bisey vermisler onu iciyo simdi cok zayiflikta basa bela:))

mom said...

sevilay, sicaklarda daha cok toksin atiyorsun, bende senin gibi terlemeyi sevmiyorum ama terlemeden atilmiyo bu yaglar:)
ihtiyacin varsa hemen basla derim calismayan kaslarini calistiriyo agridikca hayretle farkediyorum:))

bende optum

mom said...

puskutttt, madonnadan benim neyim eksik degil mi hem ondan daha gencim:P
sonuclari mutlaka bildirirm bende cok merak ediyom ise yariycak gibi duruyo ama hadi bakalim..:))

mom said...

seydaaaaaa, burcyni ile beni moralman gocerttiniz hee bu ne kilosuzluk bole:))yememek evet cozum degil yemek istemedikce habire biseyler tikistiriyorsun agzina:)

ibeking said...

takipteyim mom..bırakmak yok :)))

ARZU P. said...

merhaba
bende evde spor yapmak için cd arıyordum.benimde evde bir ufaklık var ve salona gidemiyorum eskisi gibi malesef.Ama istediğim gibi bir cd bulamadım.Nereden aldığınızı,fiyatını ve ismini yazarsanız çokk sevinirim.Teşekkürler

mom said...

ibeking, tamam cok calisicam yuzunu kara cikartmiycam ortmenim:)

mom said...

merhaba arzu p.hosgeldin:)
ben cd yi satin almadim paylasim programi(shareaza) kullaniyorum ordan download ettim
arama cubuguna pilates yazip en cok download edilen 2 tanesini aldim bu tur programlar kullaniyorsan ismine bakabilirim simdi hatirlamiyorum
birde daha onceden su adreste bulmustum ama nasildir bilmiyorum
http://www.data.com.tr/produce_detail.asp?pid=21529

Sevgiler

selin çağlayan said...

Sporu bırakalı uzun zaman oldu. Ben de istiyorum yine başlamak :(

selin (www.selincaglayan.com)

mom said...

selin merhaba hosgeldin:)
spor hepimiz icin cok gerekli ama ben simdiye kadar vakitsizlikten bir turlu baslayamamistim umarim bende yarida birakmam...

Nukhet said...

Merhaba
Pilates ile ilgili bilgi ararken rastladim blogunuza. Bu postu yazali neredeyse 1 sene olmus, merak ediyorum devam ettiniz mi pilatese, faydasini gordunuz mu? Sevgiler

Yonca said...

Merhaba Nukhet

Pilatesi yaz boyunca yaptim tabi rejimle beraber ve yaklasik 10 kilo falan verdim. Duzenli ve kararli bir sekilde yapinca faydasini goruyorsun harika birsey ....

Sevgiler..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails