Monday, July 03, 2006

link ekleme festivali ve kafile

Sanirim 9.cusu bu ve uzun zamandir yapmadigim icin ozlemisim. Uzun zaman tembellik edip link eklememistim ve artik zamani geldi dusundum. Bakalim bu sefer neler bulmusum...

Sibel' in kahvesi; bu blogu ben buldum dersem yalan soylemis olurum cunku birgun webstats4u' yu incelerken yeni bir blog sayfasina eklendigimi gordum, gittim inceledim ve yemek yapma delisi olarak cok hosuma gitti. Bazen bloglar arasinda dolasirken ve ordan oraya gecerken begendigim , " a bak ne guzel blog hazirlamislar takip etmeliyim" dedigim bloglari kaybediyorum iste buda bakinirken kaybettigim bloglardan birisiydi. Girip incelemenizi tavsiye ederim icerisinde guzel yemek tarifleri var...

Binnur; binnur' un bircok blogu var ve ben hangisini eklesem acaba diye dusunurken bunda karar kildim, ayrica kizi icin hazirladigi su blog ve gusel ekmek tariflerinin bulundugu su blogu da var.

Vintage biscuit; blogumda yazdigi yorumlar sayesinde tanidim hos eglenceli bir blogu var, Turk erkeklerinin plajda ki hal ve tutumlarina ait tespitlerini bir okuyun derim ben...

elma-sekeri ; bu bloguda daldan dala atlarken kesfettim, blog sahibinin oglusumla ayni yaslarda sayilabilecek bir elma sekeri var...

hayal; yine bloguma yaptigi yorumlar sayesinde kesfettiklerimden, hayatindan kesitler var ben ozellikle Italya gezisiyle ilgilendim, ah ahh tatil nerdesin....



Bu aralar bir sarki var cok hosuma gidiyor daha dogru sarki ilk ciktigi gunden beri hosuma gidiyorda anca yazma firsati bulabildim. Yuksek Sadakat grubuna ait parcanin adi kafile. Sozleri cok hos, bos sozler degil yani, dinleme firsatiniz olmadiysa bir tavsiye edeyim dedim...
Sarkinin sozleri ise soyle;

Bendeki bu ates sönmeden
Mevsim yazdan hazana dönmeden
Gözlerine uykular inmeden
Gögsüne yatir beni, düslere götür beni
Ask bu cana bedenden hak ise
Can ne cami çeker ne kilise
Ten sönmeden bitmez bu hadise
Beni yanlis anlama, sikayetim yok ama
Ben aski böyle bildim, gel merhem ol yarama
Ben hem kalp hem bedenim
Nefestir ruhum benim
Ask sarabi içerim tez gelsede ecelim
Ben hem kalp hem bedenim
Atesten ruhum benim
Ask sarabi içelim kendimizden geçelim
Bir ömür böyle geçmez ah ile
Aglasanda gülsende nafile
Sen dursanda yürür bu kafile
Beni yanlis anlama, sikayetim yok ama
Ben aski böyle bildim, gel merham ol yarama
Ben hem kalp hem bedenim
Nefestir ruhum benim
Ask sarabi içerim tez gelsede ecelim
Ben hem kalp hem bedenim
Atesten ruhum benim
Ask sarabi içelim kendimizden geçelim
Ben hem kalp hem bedenim
Ask sarabi içerim
Ben hem kalp hem bedenim
Ask sarabi içelim

12 comments:

aqua / ~~denizbahcesi~~ said...

bu blogları bende seviyorum seninkinide :)

mom said...

saol aqua bende senin blogunu sefiyom:)

vintage biscuit said...

AYYY AYY
YANAKLARIM AL AL OLDUUUUU
EN BUYUKK MOM BIZIM MOM :))))))

mom said...

hehe sana kirmizi cok yakisiyor:P
o sizin buyuklugunuzden efenim:))

Annelog Atölye said...

Ben de çok sevdim bu şarkılarını Mom:) CD'lerini alayım diyorum.

mom said...

annelog bende mp3 olarak var ve diger sarkilarida cok gusel tavsiye ederim:)

vintage biscuit said...

bende asagida ki bonibonlu pastadan isterim :)))))

vintage biscuit said...

bende asagida ki bonibonlu pastadan isterim :)))))

mom said...

:)))yaparim tabi ki neden olmasin

ibeking said...

bu şarkıyı bende seviyorum

Binnur A. Ö. said...

Mom ben bir bakar körmüyüm acaba?
gecen gun geldim baktım, beni eklememiş "ühü" oldum gittim.
GErci ben hala kendi link durumlarımı istedigim hale sokamadım ama
BU arada hem farketmememde, hem linklerle ilgilenememem de Nehir'in payı büyük.
BAzen perişan ediyor bu cocuk beni.
acele acele yapıyorum ne yapıyorsam :)
TEşekkür ederim sana

mom said...

ibeking zevklerimiz ayni demekki

binnur cok hossun:))olsun ben seni anliyorum ayni seyler bende de var gerci bende bakar korluk degilde hafiza kaybi var
bende template ucunca o kdar linki nasil hatirliycam diye uzulmustum, sonra eklemeye basladim unuttugum olmustur kesin:))
ben evdeyken pc ye yaklasamiyorum bile...cananar bunlar:)))
ayrica rica ederim boyle gusel arkadaslar edinmek cok gusel:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails