Thursday, November 10, 2005

ATATURK' TEN SON MEKTUP



ATATURK'TEN SON MEKTUP

Siz beni hala anlayamadinizVe anlamayacaksiniz caglarca daHep tutturmus "Yil 1919 Mayisin 19u" diyorsunuzVe eskimis sozlerle beni ovuyor, ovuyorsunuzMustafa Kemal'i anlamak bu degil.Mustafa Kemal ulkusu sadece soz degilBirakin o altin yapragi artikBirakin rahat etsin anilarda sehitlerSiz bana neler yaptiniz ondan haber verinHakkindan gelebildiniz mi yoklugun, sefaletin?Mustafa kemal'i anlamak yerinde saymak degilMustafa Kemal ulkusu sadece soz degil.Bana mustular getirin bir dahaUygar uluslara esit yeni buluslardanKuru soz degil is istiyorum sizden anladiniz mi?Uzaya Turk adini Ataturk kapsulleriyle yazdiniz mi?Mustafa Kemal'i anlamak avunma degilMustafa Kemal ulkusu sadece soz degil.Hala o acikli agitlar dudaklarinizdaHala oturmus bana On Kasimlarda agliyorsunuzUyanin artik diyorum, uyanin, uyanin!Uluslar fethine cikiyor uzak dunyalarinMustafa Kemal'i anlamak goz boyamak degil!Mustafa Kemal ulkusu sadece soz degilBeni seviyorsaniz eger ve anliyorsanizLaboratuvarlarda sabahlayin, kahvelerde degilBilim agartsin saclarinizi, kitaplarAncak boyle aydinlanir o sonsuz karanliklarMustafa Kemal'i anlamak aglamak degilMustafa Kemal ulkusu sadece soz degilDemokrasiyi getirmisim size ozgurluguGoruyorum ki hala ayni yerdesiniz hic ilerlememisBirbirinize dusmussunuz halka egilmek dururkenHani koylerde isik, hani bolluk, hani kaygisiz gulen?Mustafa Kemal'i anlamak itismek degilMustafa Kemal ulkusu sadece soz degil.Arayi kapatmanizi istiyorum uygar uluslarlaBilime, sanata varilmaz rezil dalkavuklarlaBu vatan, bu canim vatan sizden calismak isterPaydos ovunmeye, paydos avunmaya, yeter yeterMustafa Kemal'i anlamak aldatmak degilMustafa Kemal ulkusu sadece soz degil.
Halim Yagcioglu

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails