Saturday, November 12, 2005

RENK CUMBUSU


RENK CUMBUSU

Bugun cok hareketliydi az once oglusum uyudu da birseyler yazayim dedim. Sabah kalktigimda sag bademcigim bogazimi durtup duruyordu, gun icinde de bu durum gecmedi...Haplarin etkisiyle dun aksami zor ettim, eve gelince de erkenden yattim saat 8 di.
Once market alisverisi yaptik.Sonra oglusumu "atti" sine kavusturmak icin tekrar ciktik. Hasta olmasindan korktugumuz icin iyice sarip sarmaladik, robot gibi oldu oglusum:) Gecen gun siyah kadife bir ceket almistim daha sonra annemle bana yakismadigi konusunda anlastik. Yerine kot pantolon aldim. Ama aclen gobek bolgemde ki kilolarimi vermem lazim. Begendigim modeller olmuyor. Ufaktan ufaktan karin egzersizleri yapmaya basladim.Gittigimiz magazada satis elemani bayanlar oglusuma hasta oldu:) Bakilmadik yer birakmadi orda herseyleri karistirdi. Ayrica yolda goren herkese gulucukler attik. Daha kucukken boyleyse kizlar kaparlar oglusumu elimden :)
Disari cikarken bebek arabasini almamsitik cok buyuk bir hata, bu hatanin bedelini kollarim odedi, yurudukce agirlasti oglusum eve kendimi zor attim. Kollarim hala titriyor:)
Eve gelince halam telefon etti aksam musaitseniz size gelicez diye. Onlar icin bir pasta yaptim, pastabanlar saolsun eskisi gibi pandispanyalar yapmak tarihe karisti, gerci herzaman evde yapilmisi makbuldur ama benim gibi zamani olmayan vatandaslar icin harika bir bulus. Birde pasta kremasi aldiginiz zaman olay bitmistir.Ben kendi pastama renk cumbusu dedim. Renkli pasta suslerini gordugumde hep kucukken halamin yaptigi islak kekler gelir aklima.Birde buyuk halamin (bu aksam bize gelecek olan) yaptigi cayli kekler. O zaman tadina doyamazdim.Uzun suredir pasta yapmamistim iyi geldi bu pasta. Gobek mi oda neymis :))

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails